Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko naisgynekologin?

Vierailija
20.11.2011 |

Mä en. Mieluummin menen miehelle, koska mies jalkoväliä tonkimassa on luonnollisempaa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistentauteihin ja gynekologiaan erikoistunut mieslääkäri on mielestäni enemmän kuin arveluttava tapaus.

Vierailija
2/19 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka haluaa ammatikseen tonkia naisten alapäitä, on mielestäni ihnottava,

Olen aina ihmetellyt miksi niin monet menevät miesgynelle, kiitos ap:lle, en tuolta kannalta olisi koskaan tullut ajatelleeksi asiaa;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtäänhän se lääkäri siinä vain tekee. Jos hommansa osaa, on se mulle ihan sama, onko mies vaiko nainen. Ei niin mitään väliä.

Vierailija
4/19 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään varaile hammas- tai terveyskeskuslääkäriä sukupuolen mukaan. Itse asiassa yllätyin suorastaan gyneaikaa varatessani, kun mieslääkärien varauskalenterit ammottivat tyhjyyttään, mutta naisilla oli ajat varattu monien viikkojen päähän. Outoa.

Vierailija
5/19 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, ehdottomasti. Oon kai kerran eläissäni ollut naisgynellä, ja se vaan tuntu jotenkin oudolta. Jostain syystä helpompi puhua miehen kanssa, ja tosiaan hieman oudoksuttaa ajatus naisesta "alapäätä tonkimassa".

Vierailija
6/19 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ainakin suu ja alapää eivät ole sama asia. Suuni näkevät tuhannet ihmiset päivittäin. Alapääni näytän harvoille ja valituille :)

Vierailija
7/19 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mieluiten sama. Ihana, riuska ja reipas Terttu.

Vierailija
8/19 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin menen miehelle. Mun kokemuksen mukaan naiset ovat kovakouraisempia.

Vierailija
9/19 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siksi, että olisi vaikea näyttäytyä miesgynelle vaan siksi, että helpompi selittää vaivojaan ja kipujaan toiselle naiselle, ymmärtää mistä kyse

Vierailija
10/19 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin mieluusti ottanu mieskätilönkin jos ois ollu mahdollista... Ei naiset ymmärrä pillun päälle ;)

Vierailija
11/19 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti.

Vierailija
12/19 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä miksi sillä olisi väliä. Tavallaan joo tajuan, mutta en sitten kuitenkaan. :) Ja kyllä mieslääkäri saa tutkia myös rintojani.

Vierailija
13/19 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin mieluusti ottanu mieskätilönkin jos ois ollu mahdollista... Ei naiset ymmärrä pillun päälle ;)

Vierailija
14/19 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenellekään runkku-ukolle en lähde haaroja avaamaan kun on perverssejä muutenkin maailma täysi.

Vierailija
15/19 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisgyne, ja molemmat oli kovakouraisia ja ikäviä. Miesgynet on olleet hellempikätisiä ja mukavan rentoja.

Vierailija
16/19 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena aina hakeuduin naisgynelle jotenkin häveliäisyyssyistä. Pahimmat gynekokemukset ovat kuitenkin juuri näistä naislääkäreistä. He ovat kokemusteni mukaan erittäinkin paljon kovakouraisempia kuin miesgynet sekä myös jotenkin "tunteettomampia".

Jokainen miesgyne ollut varovainen eikä missään tapauksessa halunnut satuttaa kuten joskus tullut naisgynen kanssa olo! Löysin oikean helmen enkä vaihda enää ikinä! Tosin ilman hänen löytymistäänkään en enää ikinä menisi naiselle.

Tuo ap:n käyttämä "tonkimassa" ällöttävän vulgaari ilmaisu. Mieslääkärit ehkä jotenkin luonnostaan varovaisempia ja helläkätisempiä naisen alapäässä kuin toinen nainen.

Vierailija
17/19 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään ole ollut kovakouraista miesgyneä?

Vierailija
18/19 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kokemusta miehistä ja olen ollut niihin ihan tyytyväinen. Olen läpikäynnyt lapsettomuushoidot, jossa oli mies lääkäri. Ja siellähän joka kerta otetaan housut pois ja katsotaan tilannetta. Pidin jopa outona, ettei neuvolassa tarvinnut ottaa housuja pois :P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi