Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen nainen käärii sätkiä?!

Vierailija
20.11.2011 |

On kyllä niin kaukana mun maailmastani joku sätkien polttelu, ettei tottakaan!

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä, jos on pakko saada röökiä.

Vierailija
2/41 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät,kouluttamattomat,puolijuopot ja juopot,mielenterveysongelmaiset,linnakundien vosut ja itse linnassa istuneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kai se on, kääriikö vai polttaako valmiin sätkän.

Vierailija
4/41 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sätkille tule halvempi kpl-hinta.

Vierailija
5/41 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka polttaa.

Etkö tiennyt?

Vierailija
6/41 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole siitä, etteikö olisi rahaa ostaa ihan valmistupakkaan, se on vain jäänne jostain opiskeluajoilta. Plus että tulee polteltua vähemmän kun pitää kääriä.

Vierailija
7/41 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus ostan vaihtelun vuoksi sätkätupakkaa ja kieltämättä saan huvittuneita katseita..

t. 170/58/75c, vain ammattikoulun käynyt, vuositulot 53te, miehellä 88te, hyvin klassinen ja ajaton tyyli, autona 2010 vuoden bmw, ja kulta-aarteestani aidosta chanel 2.55:sta kaivan vihreen smartin sätkämassin :D ehkä se on sitten tuo ammattikoulu mikä mut on tehnyt näin white trashiksi =)

Vierailija
8/41 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen miehen unelmanainen: ketterät kädet ja kova imu.

Vierailija
9/41 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi on junttimaista ja epäseksikästä.

Vierailija
10/41 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan kääriä säätkiä ilman konetta,ja tämä tuntuu olevan ihmetyksen aihe jos muiden nähden käärin.Tosin olen sätkiä polttanut 12v.lähtien ja aina käsin käärinyt.Olen oikea wt,paitsi ihoni on astetta tummempi joten olisinko kuitenkin dt?

Vierailija
11/41 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi on junttimaista ja epäseksikästä.

Itse olet juntti =)

Vierailija
12/41 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiäiti, varaa ois kyllä valmiiseenki mutta se on mulla täysin tottumus kysymys. en oo juntti enkä taida olla epäseksikäskään ;)

Vierailija
13/41 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä, päihdeongelmainen, seurustelee työttömien tai ikuisten opiskelijoiden kanssa, "taiteilijasielu", heikko koulutustaso (koska ylipäätään tupakoi), ei erityisen naisellinen tai puoleensavetävän näköinen.

Vierailija
14/41 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus ostan vaihtelun vuoksi sätkätupakkaa ja kieltämättä saan huvittuneita katseita.. t. 170/58/75c, vain ammattikoulun käynyt, vuositulot 53te, miehellä 88te, hyvin klassinen ja ajaton tyyli, autona 2010 vuoden bmw, ja kulta-aarteestani aidosta chanel 2.55:sta kaivan vihreen smartin sätkämassin :D ehkä se on sitten tuo ammattikoulu mikä mut on tehnyt näin white trashiksi =)

Vierailija
15/41 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä, päihdeongelmainen, seurustelee työttömien tai ikuisten opiskelijoiden kanssa, "taiteilijasielu", heikko koulutustaso (koska ylipäätään tupakoi), ei erityisen naisellinen tai puoleensavetävän näköinen.

En ole köyhä, vaan keskituloinen. Naimisissa palomiehen kanssa. Taiteilijasielu taidan olla, nytkin on työn alla kirjan kirjoittaminen. Heikko koulutustaso? No lukio ja ammattikoulu ovat varmasti sitä av-mamman mielestä, jolla on ainakin (ja vähintäänkin) maisterin paperit taskussa.

Naisellinen olen kyllä ja kauniiksin haukuttu. Minulla on aina korkkarit ja rakastan mekkoja.

Eihän se tupakointi fiksua ole, mutta yksi pahe muiden joukossa. Jollakulla se on esim. alkoholi tai herkut.

Vierailija
16/41 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kuules myös kyse ihan säästäväisyydestä. Minkä sitä luonteelleen voi..?

joskus ostan vaihtelun vuoksi sätkätupakkaa ja kieltämättä saan huvittuneita katseita.. t. 170/58/75c, vain ammattikoulun käynyt, vuositulot 53te, miehellä 88te, hyvin klassinen ja ajaton tyyli, autona 2010 vuoden bmw, ja kulta-aarteestani aidosta chanel 2.55:sta kaivan vihreen smartin sätkämassin :D ehkä se on sitten tuo ammattikoulu mikä mut on tehnyt näin white trashiksi =)

Vierailija
17/41 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tietää, ettei ole lopettamassa tupakointia. Rööki on kallista.

Jos mietitään denaa, joka ostaa aina kädessään olevalla viimeisellä rahallaan röökiaskin (5 euroa) tai vähävaraista henkilöä, joka sentään katsoo, mihin hänellä on varaa ja ostaa sätkäpuruja (3,50), on selvää, että jälkimmäinen henkilö pärjää elämässä paremmin kun taloudenhallintaa vielä löytyy.

t: kaupan täti

Vierailija
18/41 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen

Vierailija
19/41 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonka mies ei anna ostaa valmista.

Vierailija
20/41 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahda olla mitään sukupuoliriippuvaista sätkienkään polttamisessa.