Lähetätkö yhä joulukortteja?
Vai onko se jo liian vanhanaikainen tapa?
Meille kortteja tulee joka vuosi aina vaan vähemmän eli aika moni on luopunut tuosta tavasta. Mietin, että josko sitä itsekin kehtaisi... Luulen että mua nolottaa jos saamme kuitenkin jonkin verran kortteja, emmekä ole itse lähettäneet kellekään...
Kommentit (5)
Tykkään askarrella kortteja ja lähetellä niitä. Pidän myös niiden saamisesta. Mitä jos vaikka säästät tämän vuotiset kortit ja katsot ketkä sinulle kortteja lähettää. Lähetät sitten vain heille, jotka vielä lähettävät sinulle + tietenkin niille joille haluat kortin lähettää.
Miksi pitäisi luopua kaikesta vanhasta? Onko joulukuusikin vanhanaikainen? Miksi KAIKKI pitäisi nykyaikaistaa?
Miksi pitäisi luopua kaikesta vanhasta? Onko joulukuusikin vanhanaikainen? Miksi KAIKKI pitäisi nykyaikaistaa?
Mutta joulukorttien suhteen niin moni on "siirtynyt nykyaikaan" eikä käytä enää etanapostia. Itse mietin että liitynkö tähän jengiin jo nyt tänä jouluna vai en... Taidan kuitenkin yhä lähettää kortit ainakin läheisimmille.
ap
Minua ne ilahduttavat vuodesta toiseen. On jännää odotella, keneltä tulee kortti juuri tänään. Myös lapset pitävät.
Me askartelemme kortteja ja osa sitten on valmiskortteja vähän kaukaisemmille. Korttien teko kuuluu osaan jouluvalmisteluja ja niiden saaminen luo sitä joulun jännitystä. Emme luovu tästä tavasta ennen kuin kukaan ei enää lähetä meille korttia.
Ei kaikkia perinteitä tarvii kuopata