Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneksi en tehnyt kuin yhden lapsen.

Vierailija
20.11.2011 |

Hyvä että pidin pääni tässä asiassa. Lapsen serkut olivat meillä viikonlopun hoidossa ja olen ihan puhki ja stressaantunut siitä melusta ja jatkuvasta "häirinnästä". Ei hetken rauhaa koko viikonlopussa. Lapset 3, 6 ja 7 v Automatkakin oli yhtä helvettiä kun takapenkin melutaso hipoi sietämätönä. Ihana rauha laskeutui taloon, kun serkut lähtivät kotiin ja oma lapsi alkoi touhuilla legoillaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ainaa kauhuissani kun vieraillaan monilapsisessa perheessä. Ei olis mustakaan sellaiseen. Jokainen jaksamisensa mukaan.

Vierailija
2/8 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää sitä meteliä, jatkuvaa lasten ehdoilla menemistä joka ikisessä asiassa, kaaosta ja sotkua. Yhhyh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole tehnyt yhtään muksua :)

Vierailija
4/8 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotappa biologisen kellon viime kumahduksia

Vierailija
5/8 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on viisi joista kolme asuu vielä kotona. Eilenkin meillä oli teinin kaveri, koululaisten kaveri ja sittten hoidossa vielä yksi kolmevuotias.

Ihan sulassa sovussa kaikki olivat eikä mennyt hermot.

Vierailija
6/8 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta ois olla tyytyä vain yhteen.

Vierailija
7/8 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä kälätystä ja kimotusta, joka useammasta lapsesta lähtee. Enkä sitä jatkuvaa kinastelua ja nahistelua. Kavereita toki saa käydä. Ne ovat yleensä ihan siivosti.

Vierailija
8/8 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkujen kyläilyviikonloppu ei ole mitenkään verrattavissa perheen normaaliin arkielämään. Sehän on aina erikoistilanne.

Ei meillä 4 lasta alvariinsa huuda ja mesoa, mutta kyllä desibelit silloin nousevat, kun kylässä on iso liuta serkkuja. Silloin leikitään ja riehutaan, riemu nousee kattoon kun harvoin nähdään. Otetaan yhteisistä leikeistä kaikki ilo irti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi