Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Miten saada mies haluamaan vauva?
20.11.2011 |
Miten teidän miehenne reagoivat kun sanotte haluavanne vauvan? En voi uskoa että kaikki isät ovat heti samoilla linjoilla naisen kanssa. Huijaatteko vai miten saatte miehen tottumaan ajatukseen? Miehelläni on kaksi lasta ennestään, minulla ei.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Eihän kaikki naiset halua lapsia tai haluavat vaan pari. Varmaan sama homma miehillä. Yks haluaa monta ja toinen haluaa vaan yhden sopivan ajan koittaessa.
Meillä kaksi ekaa tuli melko vahingossa, mutta oltiin puhuttu, että lapsia ehdottomasti halutaan.
Kolmatta kun ihan halusin niin taisin pari päivää asiasta puhua ja kertoa faktoja miksi se kolmas olisi hyvä tehdä.
Neljännen haluamalla halusin ja jälleen parin päivän puhe siitä miksi se on hyvä ajatus.
Viides on nyt sitten matkalla miehen oman mokan takia. =)
Minun mies on isosta perheestä lähtöisin ja on aina tiennyt, että minä haluan lapsia ja pienellä ikäerolla. Alusta asti oli selvää, että minä haluan lapsia. Ollaan oltu asiasta aika samoilla linjoilla. Tosin tuon neljännen jälkeen sanoi, että nyt riittäisi nämä neljä. Ja mokansa ansiosta nyt sitten viidettä odotellaan ihan yhtä innoissamme kummatkin.
Eli minun ei ole tarvinnut mitenkään kyllä huijata miestä. Ekoilla treffeillä jo tein vaan selväksi, että tämä nainen on luotu äidiksi. Ota tai jätä heti.