Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttävä Jepu Neulanen

Vierailija
20.11.2011 |

Onks pakko huutaa koko ajan?!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella,todella ärsyttävä lastenohjelma

Ei noin yliorava tarvitse kuitenkaan olla.Vetää lastenohjelmassa näyttelemisen liiallisuuksiin,itse ainakin vaihdan kanavaa jos näen sentulevan..

Kannattaisi ylen tarkistaa näyttelijän kunto,tainnut tulla nautittua jotain:D

Vierailija
2/21 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimille ja Kukulle, voi perkele kun ottaa aivoon se vähä älyinen leijona kun se alkaa hoilottamaan MIKÄ SE ON!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille maanantain Sinnalle. Voi luoja miten ärsyttävä se on niiden silmiensä kanssa ja koko ajan hoilottamassa!

Vierailija
4/21 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepu on ihana! Kyllä mun 3,5v tykkää vaikka luulin että pelkää niinkuin Mimiä ja Kukua.

Vierailija
5/21 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimille ja Kukulle, voi perkele kun ottaa aivoon se vähä älyinen leijona kun se alkaa hoilottamaan MIKÄ SE ON!!!

kauhee!!! Ei vitsi molemmat, Mimi ja Kuku ja Jepu Neulanen - ei vitsi huh huh kuka dorka nuo on keksiny:D Meilläki kyllä lapset tykkää Mimistä ja Kukusta mutta ei Jepu Neulasesta. Ihanku ois amfetamiiniä vetäny se hiton orava.

Vierailija
6/21 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se ota banaani on aivan kamalaa sekametelisoppaa! Meidän perheestä ei kukaan tykkää siitä. Lapset ovat ihan rauhattomia tuollaisen ohjelman jälkeen..

nukkumatti olisi paras pikkukakkoseen viimeiseksi ohjelmaksi. Niinkuin se on ennen aina ollut.

Se ohjelma rauhoittaa lapsia parhaiten illan viettoon.

Vierailija
7/21 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ole lapsia mutta katon ite (44v!)Jepua ressinpoisto- ohjelmana :) oispa ittelläki noin paljo virtaa!

toinen ressinpoisto-ohjelma mulla on Pasin ja Kielon valtakunta.

eihän ns. aikuisten ohjelmista saa kuin pahan mielen ja ahdistuksen... ;/

Vierailija
8/21 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kuusi ja kolme vuotiaat on ainakin ihan hulluna Jepuun! Ja aikuiset tykätään kanssa! Vaikka lapsillehan kai niitä lastenohjelmia tehdään, eikä meille äideille...

Vierailija
9/21 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkää rakkaat äitylit hermolomalle, jos lastenohjelmatkin alkaa hermostuttaa!!! Meillä tykätään Jepusta ihan hulluna!!! Se on lasten mielestä paras ohjelma aikoihin!!!

Vierailija
10/21 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meidän 2-vuotias poika pelkää sitä. Mimi ja Kuku on ihania ja niitä katotaan joka perjantaiaamu!

Vierailija
11/21 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Miljasta on kans tykänny meidän tyttö.

Vierailija
12/21 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neulaseen :( Mulla on yhtä lyhyt pinna :((

Vierailija
13/21 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa se ihan oikeesti.

Samoin Ota banaani on ihan huippu, eilenkin nauroin monta kertaa ääneen niitten vanhempien juttuja.

Ei mua ärsytä Mimi ja Kukukaan yhtään, mutta Siina kyllä ärsyttää! Järkkyä ilvehtimistä ja silmien muljauttelua.

Vierailija
14/21 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapset ainakin pelkää Jepua (ja sen kavereita). Ja en ihmettele, omasta mielestänikin ne ovat nimittäin aikas karmivan näköisiä! Sitä meillä ei katsota. Mimia ja Kukua kylläkin. Siitä kaikki ovat täällä tykänneet.

Vierailija
15/21 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä lastenohjelmia kaiketi aikuisille tehdäkkään, eli lopettakaa se traumatisoituminen niistä. Antaa lasten tykätä mistä tykkää.

Vierailija
16/21 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en kestä Jepu Neulasta, pakko välillä lähtee huoneesta kun se tulee.

Vierailija
17/21 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä tykkään Jepu Neulasesta ja kavereistaan.

Vierailija
18/21 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti se jänis niin läski

Vierailija
19/21 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon lastenohjelmien pelottavuuteen ja ärsyttävyyteen vaikuttaa aika paljon TV:n äänenvoimakkuus ja katsomispaikan valaistus, sekä se oletko itse paikalla vai hääräätkö silloin jotain muuta kauempana.

Minustakin Jepu Neulanen oli alkuun ärsyttävä, mutta hieman alta 4v poikamme tykkää siitä tosi paljon ja katsoo koko pätkän aina paikoillaan loppuun saakka. Mitäpäs siinä moittimaan, onhan niillä ihan hauskoja juttuja loppuenlopuksi..Katti Matikainen koettelee sietokykyä asteen enemmän vielä, mutta siitä Yökyöpelit-ohjelmasta pidin todella paljon. Martti Suosaloa ja Seela Sellaa oli mukava katsoa!

Itse olen myös aina olohuoneessa, kun Pikku Kakkonen tulee..luen sitten kännykällä uutiset tai puuhaan siinä sohvalla ollessa jotain muuta samalla..tai ihan vaan loikoilen lapsen vieressä. Kotityöt tulee tehtyä myöhemmin.

Vierailija
20/21 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, niin meilläkin tykätään jepusta ja Mimi ja Kuku oli meidän pojilla paras minkä tiesivät.