Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsen kuva joulukortissa ?

Vierailija
20.11.2011 |

Mietin että tekisinkö taas valokuvajoulukortit. Lapset poseeraisi taas tonttuna.

Itse tykkään eniten näistä lasten kuvista joulukorteissa. Muita en yleensä viitsi vilkaistakaan. Kiinnostavaa nähdä miten muiden lapset ovat kasvaneet ja kuinka paljon heissä on vanhempiensa näköä.

Toisaalta vähän kulunut aihe..?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oppinut, että useimmat eivät halua toisten räkänokkien kuvia. Kuvakortit on osalle ihmisistä vastenmielisiä ja mielummin Tiimari-kortti, kun "ei vois vähempää kiinnostaa toisten kakarat". He kokevat myös painetta siitä, että kuvakorttia pitäisi säilyttää ja ikimaailmassa eivät jaksa laittaa kuvakokoelmiinsa toisten typerää korttia...

Joo, ei tajuu. musta kuvakortit on kivoja. Itse en ole lähettänyt, mutta säilytän toisten lähettämät. Onhan mulla valokuvia muutenkin ja niissä ihmisten kuvia, joten en tiedä, miksi tutun lasten tonttukuva olisi pahempi kuin kuva, jossa samaiset lapset on mun ottamana.

Lähetä vaan! Jos joku ei tykkää, niin heittäköön roskiin.

Vierailija
2/4 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivojahan ne ovat, tosin itse en ole lähettänyt kuin isovanhemmille (elossa oleville mummille ja mummolle) nyt heitä ei ole niin enää en lähetä kenellekkään. Mummot odotti niitä lasten kuvia, mutta muut ei niinkään paitsi tietty kummit jolle laitetaan kuva mukaan...

En myöskään lähetä tiimarin kortteja, vaan lasten pienin kätösin tehtyjä kortteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kaikkein eniten juuri valokuvista ja itse huolella askarrelluista korteista. Sellaiset eivät ole kummoisia, joihin on liimattu valmis tarra ja kirjoitettu kultatussilla "Hyvää joulua", mutta jokainen kortti päätyy seinälle joulun ajaksi.

SÄÄSTÄN KAIKKI saamani kortit, laitan ne joka vuosi uuteen kirjekuoreen, jossa on vuosiluku päällä ja työnnän joulupallolaatikkoon säilytykseen.

Vierailija
4/4 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstalla aina vaahdotaan, että "mä en ainakaan halua kenenkään kakaran kuvia", uskon, että tälläiset ihmiset ovat hyvin marginaalinen ryhmä ja heitä löytyy pääasiassa vaan av:lta.

Itse olen pari kertaa lapsikuvakortteja lähettänyt ja aina niistä kovasti kiitosta saanut. Mutta lähetänkin vain mummoille, kummeille ja läheisille ystäville.

Pariin asiaan voisi kuitenkin kiinnittää huomiota: kuvan on oltava laadukas ja jouluinen ei siis mikään viime kesänä mökillä otettu räpsy missä lapset vilahtavat mennessään uimaan. Lisäksi rajaus, kuvan sommittelu korttiin jne. Pari kertaa on meinaan tullut sellainen kortti, että on tullut mietittyä, että eikö sitä nyt ihan pikkaisen olisi voinut panostaa jos tuollaisia kortteja lähtee teettämään.