Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri tuohtuneena totesi minulle eilen; "Mä oon jo monta vuotta

Vierailija
20.11.2011 |

puhunu tietylle ihmisryhmälle (jossain harrastuspiirissä missä käy) tietyllä tavalla, ja nyt ne sit ilmottaa mulle että mun tapa ilmaista asioita / puhua niille on heidän mielestään loukkaava ja inhottava ja ilkeä. VOITKO KUVITELLA?"

Menin ihan hiljaiseksi, EN YKSINKERTAISESTI kehdannut sanoa suoraan, että kun olen tämän ihmisen 2 kk tuntenut, en voisi enempää olla samaa mieltä asiasta. Miksi, oi miksi en sanonut sitä hänelle ääneen. Tämän ihmisen tyyli oikeasti on tosi roisi ja itse pahoitan lähes päivittäin mieleni hänen puheistaan.. :/

Totesin vaan siinä tilanteessa että oothan sä aika pelottava... Äh, oon nössö. :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka jakelee muille vaikka mitä suorasukaisia heittoja, muttei kestä itse kritiikkiä yhtään. Tuo sinun esimerkkisi on näitä tyyppejä :(

Vierailija
2/8 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkaveri tuntui olevan tuohtunut siitä että kukaan ei ole pariin vuoteen sanonut hänelle asiasta, ja nyt asia tulee ilmi jonkun kärhämän myötä... Että miksi hänelle ei ole aiemmin asiasta sanottu. Mutta eikö niin että parempi myöhään kuin ei milloinkaan? Vai miten se nyt oli...

Mä oon niin huono itse sanomaan ihmisille asioista suoraan, sitten kiroan ittekseni ja raivoon kun mussa ei ole munaa avata suuta. Et ei sekään oo yhtään sen parempi :s

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sun tarvi olla samanlainen törkyturpa kuin työkaverisi. Ole mieluummin herttainen itsesi. Mun mielestä sä ilmaisit asian riittävän selkeästi jo nyt. Ei siitä ole sulle mitään iloa, että alat hänen kanssaan riitaa haastamaan, kuten helposti käy, jos oikein suoraan sanot asian. Kyllä se ihminen tuosta jo ymmärsi.

Eikä sun yksin tarvi maailmaa siltä ihmiseltä pelastaa. Kun riittävän moni sanoo jotain saman suuntaista, niin sitten se alkaa uskomaan, että ehkä sen tyyli ei oo oikein suosiossa. Mutta sillä menee ajattelu- ja puhetavan muutokseen aikaa.

Vierailija
4/8 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku on sanonut suorat sanat ja sinä täydentänyt sitä kertomalla, että hän on pelottava. Ottaa siitä opikseen jos ottaa ollenkaan.

Vierailija
5/8 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silloin saat mahdollisuuden sanoa tuon asian. Ja sitten sinulla on vieläpä ollut aikaa miettiä valmiiksi tapa sanoa asiasi diplomaattisesti.

Vierailija
6/8 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollainen asia sanotaan diplomaattisesti? Että toinen on tosi törkeä sanomisissaan, vaikka yrittääkin verhota sen aina läpän heittoon? :)

ap

Vierailija
7/8 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai välittäisi lainkaan, vaikka tiedostaisikin loukkaavansa? MIten uskot hänen muuttuvan, jos hänelle sanoo toisenkin kerran: piilotat huumoriisi ikävää palautetta ja olet alentuva. Kanssasi on kiusallista harrastaa.

Vierailija
8/8 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että toisia suorasukaisuus loukkaa ja satuttaa. Siitähän voi syntyä ihan keskustelu. Sillä tuohon tyyppi varmaan sanoo, että kun hän sanoo vain totuuden niin mitä vikaa?? Siihen voi sanoa, että on aika helppo sanoa toisille niitä totuuksia, mutta kun ajattelee, että itse saisi niitä toisilta tuohon tyyliin, se tuntuisikin aika karmealta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi