Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvännäköiset parisuhteessa elävät naiset, kysymys teille:

Vierailija
19.11.2011 |

Minua kiinnostaisi tietää, huomaako/huomioiko teidän omat miehenne vielä pitkänkin ajan jälkeen ulkonäkönne? Ja jos, miten?

Tämä kysymys tuli mieleeni tänään illalla, kun olin oman mieheni kanssa tasokkaassa ravintolassa syömässä. Olin laittautunut ja laittanut ylleni erittäin hyvin vartaloani imartelevan asun. Ja vaikka en haluaisi kuulostaa itserakkaalta, tiedän olevani kohtuullisen näyttävä nainen. Olenkin tottunut miesten huomioon ulkona liikkuessani. Esimerkiksi, kun tänään kävin ko. ruokaravintolassa naistenhuoneessa, huomasin useamman miespuoleisen pään kääntyvän puoleeni kävellessäni. - Oman mieheni pää kääntyi kuitenkin vain kerran: kun vieras nuori nainen tiukassa mekossa asteli ravintolaan. (Ja silläkin uhalla, että kuulostan ihan kamalan itserakkaalta, sanon näyttäväni kyllä paremmalta kuin tuo nainen! - Ilmeisesti en vain oman mieheni silmissä.)

Ja siis suhteemme ei ole muutoin kulahtanut. Meillä on loistava keskusteluyhteys, paljon romantiikkaa ja hellyyttä ja toimiva sekä aktiivinen seksielämä (yhteisiä vuosia takana 8, joten mielestäni ihan kohtuullisen hyvä saavutus). Mieheni osoittaa monin tavoin arjessa arvostavansa minua ja haluavansa minua.

Jotenkin vain tuntuu, että hän ei enää huomioi ulkonäköäni. Alkuaikoina hän oli täysin tyrmistynyt, että "sai iskettyä niin kauniin naisen kuin minä". Nyt tuntuu siltä, että on aivan sama, olenko verkkareissa ja meikittömänä vai parhaimmissani (olen kuulemma - hajamielisesti ilmaistuna - aina kuitenkin kaunis).

Olenko ihan naurettavan pikkumainen ja keskenkasvuinen, kun puntaroin tällaisia? Mieheni ei kuitenkaan ilmeisesti ole käynyt immuuniksi kauneudelle, koska pää kääntyy vieraiden kauniiden naisten perään. Onko hän vain turtunut minun ulkonäkööni? Mitä asialle voisi tehdä, vai pitäisikö minun tehdä vain jotain omien korvieni välille? Onko täysin idioottimainen huolenaihe?

Itse en vain välitä muiden miesten huomiosta; haluaisin sitä mieheltä, jota rakastan (vielä niin kauan kuin minulla jotain huomioitavaa ulkonäössäni on...)!

Kivittäkää, mutta tällaisia täällä nyt kuitenkin turhamaisuudessani mietin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuolaa mun perään:) "Joudun" pukeutumaan töihin tyylikkäästi ja mieheni nauttii siitä suunnattomasti. Hänellä on myös hyvä maku ja hän on innoissaan löytäessään jotain upeita vaatteita minulle. Tottakai se vaikuttaa myös parisuhteeseen erittäin positiivisesti! Jos mies ei osoittaisi ihasteluaan en varmaan uskoisi edes sängyssä olevani kaunis hänen silmissään.

Varmaan hän ihastelee muitakin tyylikkäitä naisia (ei tosin nuoria, pitää kypsemmistä) mutta niin kauan kuin ihastelee myös minua se on ok. Mustasukkainen en osaa olla.

Vierailija
2/12 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Esimerkiksi, kun tänään kävin ko. ruokaravintolassa naistenhuoneessa, huomasin useamman miespuoleisen pään kääntyvän puoleeni kävellessäni. - Oman mieheni pää kääntyi kuitenkin vain kerran: kun vieras nuori nainen tiukassa mekossa asteli ravintolaan...

Sinäkin siis vilkuilit muita miehiä, koska olet huomannut heidän katselevan sinun perääsi.

Minä ainakin olen suoraan myöntänyt miehelleni, että käyn esimerkiksi tietyssä liikuntaharrastuksessa lähinnä sen vuoksi, että ohjaaja on aika hottis. Mieheni nauroi, että pääasia, että on hyvä motivaatio harrastaa ;) Mieheni aivan varmasti tsekkailee myös muita naisia, koska pitää naiskauneudesta. Katselu sallittakoon, koskettelu ja kommentointi ei.

Eli syy on ehkä sinun korviesi välissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehaiseen seksyksi tai simpsakaksi, jos olen erityisesti laittautunut tai sitten makkarin puolella hiukset lätässä ja kulahtaneet yövaatteet päällä.

Huomaan hänen myös innostuvan minusta uudella tavalla silloin, kuin muut miehet kiinnostuu/ kehuu minua. Yllättävän usein hänelle on kommentoitu minun kauneutta tai luonetta yms. olin alkuun näitä ihan ihmeissään, mutta kai jokin minussa sitten mielyttää miehitä silmää, vaikka ite en erityisen kaunis mielstäni ole.

Vierailija
4/12 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös mieheni. yhteisiä vuosia takana 21 ja mullakin jo 49 v.

musta sä olet vähän pikkumainen, olisit tyytyväinen.

Vierailija
5/12 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

komea mies??

Meillä mies kehuu kauniiksi/hyvin pukeutuneeksi toisinaan. Mutta mielenkiintoisia ihmisiä näkee kadulla jatkuvasti.

Ei tarkoita sinun rupsahtaneen taai ettei sinua pidä kauniina.

Vierailija
6/12 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottuu ja turtuu, vaikka olisi kuinka kaunis. Olisihan se nyt aika paljon vaadittu, että oman pitkäaikaisen kumppanin ulkomuoto enää vuosikausien yhteiselon jälkeen mitenkään kohahduttaisi. Se on ihan luonnollista.

Mies pitää sinua varmaan kauniina naisena, mutta muut asiat ovat ykkössijalla. Ole nyt onnellinen jos kaikki on niin hyvin kuin kerroit ja yritä kasvaa pois tuosta ulkonäkökeskeisyydestäsi.

Kyllä se siitä.

nimim. kaunis nainen tyytyväisenä 10-vuotisessa suhteessa

Vierailija
7/12 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai mieheni huomaa ulkonäköni - miten? No hän katselee minua tyytyväisen ja ylpeän näköisenä, tai sanoo ääneen, miten kaunis, seksikäs, tyylikäs jne. olen.

Muttta ei täläl meilläkään ole mitään yhteyttä sen kanssa, miten "laittautunut" olen tai en ole. Iha yhtä lailla se onnellisen ylpeä ilme tulee kun ollaan remppaverkkareissa ja tukka maalissa raksatyömaalla, kummisaappaissa ja pipossa haravoimassa lehtiä nenä punaisina tai sitten juhlatamineissa jossain. Myös ilman vaatteita aika usein...

En tiedä, onko se tottumusta, ehkä sitäkin ja jonkin laista arkipäiväistymistä, mutta myös sitä, ettei se ihailu oikeastaan sittenkään liity mihinkään tiettyyn, mun itseni mielestä tyylikkääseen ulkonäköön, vaan yleiseen tyytyväisyyteen minusta, meidän parisuhteesta ja johonkin sellaiseen, että miehen mielestä olen tosiaan "aina" hyvän näköinen - oikean näköinen siihen tilanteeseen ja hänen vierelleen. Minusta tämä ei ole huono asia, päinvastoin.

Se lupaa meille onnellista yhteistä vanhenemista...

Vierailija
8/12 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuressakin maailmassa?

Vierailija
9/12 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla suhdetta takana 11 vuotta. Alussa mies jumaloi kauneuttani ja sen sain useita vuosia kuulla jokainen päivä. Nyt hän hyvin harvoin kehuu ulkonäköäni. Sanoi kylläkin yksi päivä, että jos näkisi minut ensimmäistä kertaa ravintolassa nyt tämän näköisenä niin kiinnostuisi helposti :) sekin oli ihan kiva kuulla. Minäkin tiedän olevani edelleen ihan nätti vaikka 3 lasta jo onkin. Mutta onhan se raakaa, että nuoremmat tulee. Lapsettomat 20 vuotiaat on vaan niin eri juttu kuin lapsellinen 30 vuotias :) Mutta ehkä se on ihan normaalia, että välillä vilkaisee jonkun muunkin perään.

Vierailija
10/12 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää pettämistä (ja TIEDÄN, ettei pettämisellä ole mitään tekemistä kumppanin ulkonäön tai muiden hyveiden kanssa) enkä myöskään nyt valita (vaikkei se tietysti kivalta tunnu) siitä, että miehen pää kääntyy vieraan naisen perään. - Ei mieheni sitä mitenkään törkeän peittelemättömästi tee, vaan ihan silleen vähän vilkaisee, mutta huomaan kyllä.

Kaikki on pääsääntöisesti suhteessamme hyvin ja arvostankin miestäni ja parisuhdettani. Jotenkin vain kirpaisee se, että sitä haluamaansa huomiota tietyllä osa-alueella saa vierailta (joilta sitä en tosiaan kaipaa) ja - kai sitten väistämättä - sitä ei enää saa omalta mieheltään (jonka mielipide on ainoa, josta oikeasti välitän)...

Niin kai se vain sitten kuitenkin on, että kaikkeen tottuu eikä asioita enää samalla tavalla huomioi totuttuaan.

Kiitos asiallisista vastauksista. Ja tahdon vielä korostaa, että tämä oli nyt vain yksi pohdinta yhden illan perusteella. Ei minun maailmani nyt tämän ulkonälöasian ympärillä pyöri!

Hyvää illan jatkoa kaikille!

ap

Vierailija
11/12 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vuosien saatossa se sisus on se johon mies rakastuu ja se oma rakas kiihottaa vaikka meikittä niissä kotiverkkareissa, kun se on just se on mun oma honey joka siinä pirtissä häärii ja voi koska tahansa koskettaa ja kun se oma vaimo on niin ihana :)

Voisin aatella et miehes oikeasti rakastaa sua ja pysyis rinnalla vaikka ihottuma tms veisi ulkonäkösi, koska selvästi se ei ole miehellesi se kaikkein tärkein sinussa.

Vierailija
12/12 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele jos miehesi joka aamu edelleen heraisi paivittelemaan, kuinka kauniin naisen vieresta heraa. Eiko olisi sinusta vahan outoa (toki imartelevaa).

Ja vieras kaunis nainen kiinnostaa vaan miehia. Vai istuitko itse ravintolassa ihailemassa, kuinka ihana mies sinulla onkaan samalla hetkella kun George Clooney astuu sisaan.

Tuntemuksesi on ymmarettava, olet laittautunut jne., mutta ei ihan looginen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi