Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko diinarit nykyään persuja?

Vierailija
19.11.2011 |

80- luvun alussahan ne oli konservatiivisia ja vainosi kaikkia erilaisia. Nämä teddy and tigersin ja grazy cavanin kuuntelijat.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuntemat "diinarit" (kamala nimitys) ovat poliittisesti kaikkea, on kommaria , porvaria, kristittyjä, oikeistoa yms ja toki myös persuja ja vihreitä yms....

Kaikkia näitä tuntemianin ihmisiä yhdistää RAKKAUS 50-luvun tyyliseen musiikkiin, vaatteisiin ja muotoiluun...

Ei tuolla kysellä että mitä puoluetta kannatat, kun se ei useimmiten kiinnosta ketään....

Vierailija
2/3 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisen nuori kun et muista tedit/diinarit vs punkit vastakkainasetelmaa 70-80 luvun vaihteessa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisen nuori kun et muista tedit/diinarit vs punkit vastakkainasetelmaa 70-80 luvun vaihteessa.

Ap

Kyllä koska olin itse tuohon aikaan nuori :) Ja mulla oli molemmista, sekä punkkareista että "diinareista" kavereita...

Ihan samalla lailla ne punkitkin vastusti kaikkea erilaista kuin nuo rokkityypit...

Itse olen edelleenkin "diinari" (edelleen kamala nimitys, itse käytän nimitystä rokkari) ja poliittisesti olen viher-vasemmisto-persu.... Tai näillä ainakin on minulle sopivimmat arvot...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi