Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40v. pariskunta, 3 lasta ja ehkäisyksi miehen sterilisaatio.

Vierailija
19.11.2011 |

En usko, että oma mieheni haluaisi niin "lopullista" ratkaisua lasten suhteen. Mitä mieltä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas lapsi syntyy ihan pian.

Mies meinaa mennä sterilisaatioon. Ihan oma idea oli. Toisaalta olen joskus sanonut että minä en sterilisaatiota tee, liian lopullinen.

Miehen mielestä ihan reilua että hän menee koska on varma asiasta.

Jos miehelle sattuisi jotain. Kuolisi vaikka niin minä en voi vannoa ettenkö koskaan enää tekisi lapsia. Mies taas on varma että hänen lapset on tässä.

Vierailija
2/7 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan avioliiton aikana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei lisää lapsia, mutta jos jotakin tapahtuisi ja tulisi uusi suhde, eihän sitä koskaan tiedä... ja vaikka muutenkin, voihan mieleni muuttua jo vuodenkin päästä ja haluaisin vielä neljännnen...

ap

Vierailija
4/7 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eihän sterilisaatio ole sitten vaihtoehto?

Meillä kuitenkin on yhteinen päätös että nämä 3 lasta riittää.

T:2

Vierailija
5/7 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelle tehtiin vasektomia kolmannen lapsen jälkeen. Oltiin molemmat sitä mieltä, että meidän lapset on nyt tässä. Mies oli tuolloin 34v, minä 30v. Toimenpiteestä jo kymmenen vuotta eikä ole kaduttanut!

Vierailija
6/7 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis meni vasektomiaan. Mikäpä minä siihen olen sanomaan. Toisaalta nämä lapset riittää mullekin.

Vierailija
7/7 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsiluku on täynnä, sterilisaatio on järkevää. Ei siihen toki sillä ajatuksella kannata lähteä, että purkaa sen sitten, jos alkaa kaduttaa, vaan pitää olla varma.

Mä teetin itselleni, koska mies ei ilennyt. En missään tapauksessa halua enää synnyttää. Jos menettäisin perheeni vaikka onnettomuudessa, ja olisi valtava tarve saada hoivata lapsia, voisin tehdä sen adoptoimalla tai jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän