Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs jos häipyisi viikoksi hotelliin ja antaisi muun perheen selvitä keskenään

Vierailija
18.11.2011 |

Ottaa vaan niin päähän että minun pitää olla se joka hoitaa kaiken, siis ihan kaiken! Mies vaan sotkee ja makaa sohvalla. En vaan jaksa tätä. Tuli mieleen, että mitäs jos vaan lähtisi viikoksi hotelliin. Käviis sieltä käsin töissä, illat shoppailis, tapais kaupungilla kavereita tai vaan kattos televisiota. Muu perhe sais sillä välin selvitä ihan keskenään. Ehkä näkisivät mitä kaikkea minä heidän eteen joudun tekemään. Mietin vaan onko liian julmaa lapsille, lapset alakouluikäisiä. Lapsille en ole vihainen ja en haluaisi heitä kiusata.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä lappu että olet kunnossa, mutta älä kerro missä olet tai milloin tulet takaisin.

Vierailija
2/6 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos muutenin on noin huonolla tolalla asiat hae apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen

Vierailija
4/6 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja päätän onnellisena joka ikisen asian. Eikä harmita yhtään että mies makaa sohvalla, koska hän tekee sen omalla sohvallaan eri asunnossa.

Nyt on ihan saman verran kotitöitä kuin ennenkin mutta ei vituta, koska täällä ei ole ketään johon itseäni vertaisin. Eli,vaihda asennettasi ja ala elää omaa elämääsi. Tee ne kotityöt mitkä teet mutta älä vittuunnu, sinulla on tasan kaksi mahdollisuutta. Joko teet ne vihellellen tai sitten vittuuntuneena.

Vierailija
5/6 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos epäilet että on liian rankka lapsille (ilmeisesti et ole ollut poissa?) niin aloita vaikka viikonloppureissusta ensin ja sitten pitemmäksi aikaa. Minä olen alkanut oikein tarkoituksella ilmoittautua työmatkoille ja koulutuksiin ja järjestää tapaamisia toisella paikkakunnalla asuvien kavereiden ja sukulaisten kanssa, varsinkin nyt kun lapset ovat jo koululaisia. Ei siinä sen kummempaa tapahdu, kuin ehkä syövät eineksiä eikä vaatteet ehkä aina ihan sovi yhteen. Ja kotona on hirveä sotku kun palaan.

Vierailija
6/6 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin menin astetta pidemmälle ja otin äkkilähdön etelään.