Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aloittanut salasuhteen ja ihan hirveän vaikea

Vierailija
18.11.2011 |

näköjään löytää yhteistä aikaa niin ettei kummankaan puolisot huomaisi mitään! Välimatkaakin ihan liikaa. Voi tuska!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä salasuhteiden ylläpitämisen mahdollistamiseksi pitäis laatia joku laki. Onhan toi nyt ihan hirveetä. Mut hei, jännitystä elämään saat kuitenkin.

Vierailija
2/8 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

iha perse hommaa vaikka olis kuin hyvä pano.lopeta,sillä rahalla viet perheesi Thaimaahan kuukaudeksi

nimim.8 vuotta nuoren miehen ilona.heh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salasuhde miespuolisen työkaverin kanssa on parasta ja helpoin hoitaa, jos tahtoo ettei puoliso huomaa mitään.

Ajattele tapaamisten helppoutta, voidaan nähdään päivittäin ja aina saatavilla ihanaa seksiäkin vaikka jokaiselle työpäivälle, jos tekee mieli. Ne seksihetketkin on helppo hoitaa ja järjestää, kun on yhteiset kahvi- ja ruokatunnit. Eikä kummankaan puolisot arvaa mitään, kun pitää vaan työ ja kotiasiat visusti toisistaan erillään.

Vierailija
4/8 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka tuntuu että tuo vastapuoli panee vaikka potkukelkkaa, joten en tiedä suostunko.

Vierailija
5/8 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan eri maata! Vatsanpohjasta kouraisee kun ajattelenkin ensi viikkoa kun päästää jälleen sisäkkäin. Oih! Tää jännitys ja kutina vatsanpohjassa on ihanaa!

ap

Vierailija
6/8 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin tänään ylitöissä sisäkkäin työkaverin kanssa ja nyt vielä kotonakin sen sperman jämiä valunut pöksyihin tässä kotitöitä tehdessä.

6

Vierailija
7/8 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sikiää!!

Vierailija
8/8 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sikiää!!