Miten Parviainen voi saada tarkkailulähetteen pelkällä itsariyrityksellä?
Kommentit (9)
ole huomanneet, että Parviainen kärsii todella rankoista mielenterveysongelmista? Äijähän on sekaisin kuin seinäkello.
vai uutisoiko iltalehti iltapäivällä Jussin jääneen vapaaehtoisesti psykiatriseen hoitoon? Veikkaan että pakkohoitoo läpsähtää ainakin toiset 4 vuorokautta.
Auroran sairaalassa ja odottelee lääkäriä päättämään jatkosta.
Sulla on PM vaikeaa mutta kirjoitat kuitenkin tolkullista tekstiä. Jussi sen sijaan sivutolkulla todella sairaan kuuloista tajunnanvirtaa.
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1443831/jussi-parviainen-k…
voihan Jussi olla pidennetyssä päivystystarkkailussa, kun kriteerit ei täyty. Perhana, julkkikset saa kaiken helpommalla, pakkohoitolähetteenkin.
Joo, olen PM enkä voi parantua työkykyiseksi eli työttömäksi, koska tulot tippuu liikaa. Pakko pysyä hulluna ja sekoilla ittensä pysyvälle eläkkeelle.
miten ne tässä täyttyy? Itse olen aina kävellyt yliannostuksen jälkeen hiilet naamarissa omin jaloin taksiin ja ajattanut itseni kotiin.
jotka pyytää apua "yrittämällä" itsemurhaa. Totuus on se, että jos joku oikeesti haluaa tehdä itsarin, niin kyllä se siinä onnistuukin. Noi muut on pelkkiä avun huutoja. Ja niitä on oikeesti tosi paljon. Kuorittais yhteiskuntaakin vähemmän kun onnistuisivat joskus.
miten ne tässä täyttyy? Itse olen aina kävellyt yliannostuksen jälkeen hiilet naamarissa omin jaloin taksiin ja ajattanut itseni kotiin.