Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt rehellisesti! Kuka ollut joskus turhaan saikulla?

Vierailija
18.11.2011 |

Mun tekis mieli mut en pysty.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no en ihan turhaan, mutta periaatteessa olisin työkykyinen. Koin alkuviikosta töissä suurta vääryyttä, minkä takia vitutuskäyrä nousi korkealle. Keskiviikkoaamuna heräsin hieman kurkkukipuisena, enkä epäröinyt hetkeäkään hakea saikkua. Loppuviikon sain.

Jos töissä ei olisi hommat menneet kuten meni, olisin mennyt kurkkukipuisenakin töihin, se kurkkukipukin meni päivässä ohi.

Vierailija
2/10 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä usko!

Ap tunnustaa että olen ollut, tai no kärsin migreenistä ja joskus entisessä työpaikassa olisin lievästä migreenistä kärsivänä voinut mennä töihin, mutta en ole mennyt.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun silloinen poikaystävä (nykyinen mieheni) tuli suomeen Australiasta. Hän vietti täällä 3 viikkoa ja mulla oli lomaa vain 2 viikkoa. Hain saikkua 3 päivää, että saimme nautiskella toisistamme!

Tämä tapahtui vuonna 1989.

Muuten en ole ollut:)

Vierailija
4/10 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin palkattomassa työharjoittelussa vuoden..ja välillä vitutus oli niin suuri,että hain saikkua,välillä päänsärystä ja välillä vatsataudista.

Vierailija
5/10 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olo parani seuraavaksi päiväksi, soitin pomolle voinko tulla töihin muttei ottanut. Sitten olin vielä seuraavankin päivän saikulla koska sen oli terkka kirjoittanut. :(

Ei ole tapana kusettaa työnantajaa.

Minulla on migreeniä ja haen saikun heti kun ensioireet tulee, ihan sillä että voi maata kotona pimeässä huoneessa kuin että tila pahenee töissä kirkkaissa valoissa niin että alkaa oksentamaan.

Ja se siis ihan oikeaan sairaskohtaukseen ja ensi oireisiin. Tuo yksi pinnaaja ei taida tietää mitä on oikea migreeni?

Vierailija
6/10 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut pidempään samassa duunissa lyhyillä pätkäsopimuksilla, jotka ovat sen verran lyhyitä että mitään työsuhde-etuja. Tunnen itseni aika riistetyksi, ja otan siksi ehkä 2 päivää vuodessa omaa lomaa (meillä saa olla omalla ilmoituksella 3 pv pois).

Vierailija
7/10 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aijon ollakkin, satunnaisesti.

Vierailija
8/10 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se oli koulunpuolesta työharjoittelu. eli en saanut palkkaa ja en siis ollut kyseisessä paikassa muutakuin apuri, mun varaani ei voitu ns. luottaa niinkuin ei muutenkaan harjoittelijoita laiteta vaikkapa yksin avaamaan paikkaa. eli siis harjoittelija olin, vaikka sainkin työharjoittelun jälkeen sieltä sitten töitä.

mutta niin, kaksi päivää olin 'saikulla' toisaalta en saikkutodistusta ikinä hakenut eikä kukaan pyytänytkään.

palkallisena olen monesti halunnut, mutta en ole viitsinyt): olen jopa kuumeessa mennyt töihin ja flunssassa, raskaana oksennuskurkussa jne.

en jotenkin kehtaa edes oikean kipeyden takia mennä lääkäriin hakemaan saikkua. en tiedä mikä tässä on???

Vierailija
9/10 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivän tai pari.. meillä työpaikalla näkyy olevan ihan normaalia.

Vierailija
10/10 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei saa hoitaa sairasta lasta palkallisesti kotona, ja nyt kun lapset on sairaina niin mä soitin että oon itse kipeä. Itse saa olla 3pv pois ilman sairastodistusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi