8 v synttärit uimahallissa
Virallista kutsua ei ole vielä tullut, mutta lapsi kuuli kaverilta että synttärit järjestetään uimahallissa.
Mietin nyt kuka siellä valvoo ja miten...
Kommentit (15)
joissain kylpylöissä voi järkätä synttäreitä, niissä voi olla järjesteety ohjelmaa, mut kutsuja vastuussa
en omaa lastani päästäisi kutusille, koksa ei ole kunnon uimari vielä.tai menisin itse mukaan..
vaikeeeta on vahtia montaa huonosit uivaa lasta , maks kahta itse vahtisin.
Ainakin Raision Ulpukassa on valvoja läsnä koko ajan, ensin uidaan ja saunotaan ja sitten ruokaillaan ja riehutaan.
Just sopivat juhlat 8-vuotiaille.
joka katsoi, että porukka toimi asianmukaisesti pesu- ja pukutiloissa. Altailla oli tietysti mukana myös, mutta onhan halleilla valvojat työn puolestakin – tuskin synttäriporukka niin erilaista käytökseltään on kuin muut hallissa kävijät, että tarvitsevat hirveästi erityisvalvontaa – olettaen tietysti, että kaikki osaavat uida.
meillä ei ainakaan osata vielä kunnolla uida. :(
Harmittaa, lapsen paras kaveri kyseessä.
ap
kyllä siinä pitää olla ihan erillinen oma valvoja.
joka katsoi, että porukka toimi asianmukaisesti pesu- ja pukutiloissa. Altailla oli tietysti mukana myös, mutta onhan halleilla valvojat työn puolestakin – tuskin synttäriporukka niin erilaista käytökseltään on kuin muut hallissa kävijät, että tarvitsevat hirveästi erityisvalvontaa – olettaen tietysti, että kaikki osaavat uida.
jos vain aikataulut sopivat, tuonikäiset eivät varmaan vielä edes nolostele sellaista ja tulee itsekin liikuttua.
eiköhän siinä selvitetä valvontaa. Älä ota murheita etukäteen.
Lapsikatras on aika eläväinen yksikkö, joten yhtä kadonnutta ei paljaalla silmällä huomaa.
Mun lapsi osasi uida tuossa iässä 200 metriä, enkä silti olisi ilahtunut kutsusta.
Mun ei tarvinnut kuin maksaa kun kylpylä hoiti lopun:) Otti vieraat vastaan, vei tytöt omaan pukukoppiin ja siitä saunaan ja altaalle. Järjesti altaalla tytöille nopeuslaskukisoja ja muitakin kisoja. Välillä vei tytöt limukalle ja sitten taas jatkettiin uimista:) Uinnin jälkeen huolehti että kaikki saivat vaatteet päälleen ja sit siirtyivät ohjaajan kanssa syömään jonka jälkeen oli jälkiruoka. Kylpylän puolesta tyttäremme sai uimarepun sekä jotain pienenmpää sälää mitä myös vieraat saivat mukaansa. Suosittelen kylpylää yhtenä vaihtoehtona synttäripaikkana:) Eikä hintakaan ollut kovin paha, muistaakseni 320 € ( 10 hlö) mihin sisältyi kutsukortit, uinti, valvonta, lahjat, ruoka (lehtipihvi), kakku ja limukat sekä altaalla että ruan kanssa. Kaikki tytön kaverit pitivät kovasti näistä juhlista!!!
toivottavasti siinä sanotaan sitten että valvojia on... Itse en voi mennä, koska minulta on uimahalli kielletty ihosairauden vuoksi. :/
Ja siksikin näitä käytäntöjä kyselen, kun en itse koskaan hallissa asioi...
ap
On nyt 7v. ja selviytyisi jo nytten. Ui muutenkin isossa altaassa.
Opettakaa lapsenne uimaan kunnolla.
minäki pienenä olin huono uimari vaikka oli opettajaa jos jonkimoista ja koulussa käytiin usein uimassa..opin varmaan vasta 12v uimaan KUNNOLLA.ei kaikki opi heti.
en tykkäisi tuollaisista synttäreistä yhtään. Lapset voi tehdä kaikkea harkitsematonta, hyppiä toistensa päälle yms. Ja aika moni 7-8v ui vasta auttavasti, ei edes 25 metriä.
On nyt 7v. ja selviytyisi jo nytten. Ui muutenkin isossa altaassa.
tässä ihan märällä lattialla liukastumistakin tai sitä että tulee joku vähältä piti -tilanne ja sitten syntyy joku pelko koko hallia kohtaan.
ap
järjestetään selvästi vanhemmille lapsille.
Ei kaikilla 7-8-vuotiailla ole kovin kummoista uimataitoa. Vai aikovatko olla vain lastenaltaassa?