Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin pojan äiti huusi pojalleni =/

Vierailija
17.11.2011 |

Käskin poikani pyytämään anteeksi kun tönäisi heidän poikaa. Olin meidän 1v:n kans ulkona ja kuulin koko tilanteen...joo olisin voinut mennä sinne.

Poika meni siis pyytämään anteeksi ja se ämmä rupes vauhkoo siellä ovella. Toki lapseni teki väärin tönäistessään (mitään ei sattunut), mutta sitä en käsitä että miksi hänen piti alkaa huutamaan. Olen keskustellut omani kanssa että töniä ei saa ja että tämän kaverin äitikin kyllä toimi väärin.

Ja ihan puhtaat jauhot ei kaverillakaan tilanteessa ollut.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siihen mitään syytä tarvita. Serkkuni vanhemmat huusivat poikkeuksetta aina...

Vierailija
2/7 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt puhutaan siis 1-vuotiaista? Varmasti jokainen 1-vuotias tönii jossain vaiheessa. Varmaan moni myös saattaa tukistaa kaveria, läpsiä, jopa puraista. Se kuuluu kasvuun. Tietysti se pitää kieltää, mutta ei huutamalla.

Mene sanomaan naapurin äidille, että teillä ei ole ollut tapana huutaa lapselle. Varsinkaan asiasta, joka ei ole missään määrin vakava - eihän ketään sattunut. Tuollainen käytös on törkeää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-vuotiaasta. Ap vain ulkoili 1-vuotiaan lapsensa kanssa, kun huutaminen tapahtui.

T. Ohis

Nyt puhutaan siis 1-vuotiaista? Varmasti jokainen 1-vuotias tönii jossain vaiheessa. Varmaan moni myös saattaa tukistaa kaveria, läpsiä, jopa puraista. Se kuuluu kasvuun. Tietysti se pitää kieltää, mutta ei huutamalla.

Vierailija
4/7 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tönijä oli 5v ja olin tuonm meidän pienimmän samaan aikaan ulkona

Vierailija
5/7 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko pienempi kuin 5-vuotias?

Tönijä teki oikein kun meni pyytämään anteeksi. Aikuinen toimi tietysti tilanteessa väärin kun huusi, mutta kukapa meistä täydellinen olisi.

Missä vaiheessa tönijä sopi tönityn kanssa? Leikkivätkö taas yhdessä?

tönijä oli 5v ja olin tuonm meidän pienimmän samaan aikaan ulkona

Vierailija
6/7 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä ns viharaukkaus suhde. Tappelevat ja hetken päästä taas kavereita.

Ja se toinen ei koskaan ole meille tullut pyytämään anteeksi

Vierailija
7/7 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka lapsi ei tee hänen mielestään koskaan mitään väärin. Jos hänen lastaan tönäistään, siitä tullaan heti valittamaan, mutta kun tämä lapsi tönii ja lyö, se on ilmeisesti äidille ihan sama.

Omakin lapseni on 5-vuotias, eikä mikään virheetön tapaus, mutta ärsyttää että tämän yhden äidin mielestä minun lapseni on joku hirviö, vaikka oma lapsensa on paljon pahempi (kävi mm. lyömässä minua ihan ex tempore).

Tämäkin täydellinen äiti huutaa muiden lapsille, ei ehkä niinkään omalleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän