Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muilla huomenna PAS?

08.11.2005 |

Huomenna 9.11. olisi kolmas ja tällä erää viimeinen pas. Tutkimuksia ja hoitoja yli kaksi vuotta takana ja alkaa toive hiipua. Nyt on pakko pitää pieni paussi. On niin rankkaa henkisesti pettyä joka kuukausi yhä uudelleen ja uudelleen...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa,

minulla oli tänään 1. PAS syyskuisen 1. ICSI-hoidon tuoresiirron jälkeen. Toiveet eivät ole korkealla, kun tuntuu, ettei näin hoitohistorian alussa kuitenkaan voi tärpätä. Olen pysytellyt palstalta onnistuneesti poissa tuon ekan hoitokerran jälkeen. Meillä saatiin pakkaseen 9 alkiota, mutta niistä käytettiin jo ekat neljä: kaksi ekaa tuhoutui sulatuksessa ja kaksi seuraavaa selviytyivät. Näistä vain toinen siirrettiin ja toinen viskattiin jonnekin roskiin. Tuntuu se vaan kauhealta tuhlaukselta.

Varmaan sinulle voisi tehdä hyvää hoitotauko ja katsoa tilannetta sen jälkeen uudelleen. Itse olen kokenut tämän palstailunkin jotenkin stressaavana, kun sen takia ajatukset kiertävät yhtä ja samaa rataa. Voimia sinulle!

Vierailija
2/3 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle siirrettiin kaksi alkiota. Molemmat oli ihan hyviä. Taas on vähän enemmän toivoa kuin eilen. Peukut Sinulle, toivottavasti tärppää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, kirjoitin äsken nimesi väärin...