Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pikkulasten raiskaamisista kertoneet ketjut sensuroitiin.

Vierailija
16.11.2011 |

Tosiasioiden kieltäminen on psykoottinen defenssi.

http://en.wikipedia.org/wiki/Defence_mechanism#Level_1_-_Pathological

Ryhmä ghanalaisia 20-40 -vuotiaita miehiä on raiskannut pikkulapsia (poikia ja tyttöjä) Helsingin keskustassa. Tapauksia on ilmeisesti lähemmäs kolmekymmentä. Miksi aiheesta aiemmin aloitettu ketju on poistettu? Sen poistaminen uhkaa yleistä turvallisuutta, kun ihmiset eivät saa tietää vaarasta. Montako viattoman pienen raiskausta vielä tarvitaan, että poliisi tiedottaa asiasta vastuullisesti?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulla on tietoa noista teoista, mutta muilla ei?

Vierailija
2/17 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, että et ilmoita mitään lähdettä, etkä edes kerro, mistä tietosi on peräisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukupuolitautitesteille ja ikuiselle henkiselle ja fyysiselle vaurioitumiselle kuin otatte selvää asiasta.

Vastenmielistä ja sairasta.

t. ap

Vierailija
4/17 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllahan sita jotain nayttoa tarvitaan tuollaisille raskaille vaitteille...

Vierailija
5/17 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään tuollaista ei ole kuulunut, ei meidän lasten kautta eikä tuttujen (ja meillä on paljon tuttuja perheitä täällä).

Vierailija
6/17 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukupuolitautitesteille ja ikuiselle henkiselle ja fyysiselle vaurioitumiselle kuin otatte selvää asiasta. Vastenmielistä ja sairasta. t. ap

miten me otetaan selvaa, kun et kerro mista tieto on peraisin?

Vierailija
7/17 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstan moderaattoreiden ja joidenkin kirjoittajien välinpitämätön ja lapsia vaurioittava suhtautuminen, että tuli typottua.

t. ap

sukupuolitautitesteille ja ikuiselle henkiselle ja fyysiselle vaurioitumiselle kuin otatte selvää asiasta.

t. ap

Vierailija
8/17 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

että sä hoet tuota sen sijaan, että kertoisit meille, mistä tietosi on peräisin. Tämä on ihan selvä indikaattori siitä, että olet itse keksinyt koko jutun. Vastenmielistä ja sairasta.

Vierailija
9/17 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-4

No kyllahan sita jotain nayttoa tarvitaan tuollaisille raskaille vaitteille...

Vierailija
10/17 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten me otetaan selvaa, kun et kerro mista tieto on peraisin?

Vierailija
11/17 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pitänyt siis ap:lle yksityisen tiedotustilaisuuden? Kertoiko poliisi myös sulle siellä samassa tilaisuudessa, että sä oot Jeesus tai jotain muuta vastaavaa?

Vierailija
12/17 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinulla on käytössä patologiset defenssit, kun käytät aikaasi väitteeni vastusteluun etkä asiasta selkoa ottamiseen.

Suomessa on voimassa lähdesuoja.

että sä hoet tuota sen sijaan, että kertoisit meille, mistä tietosi on peräisin. Tämä on ihan selvä indikaattori siitä, että olet itse keksinyt koko jutun. Vastenmielistä ja sairasta.

Vierailija
13/17 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertonut, mistä tiedot olen saanut. Suomessa on lähdesuoja.

on pitänyt siis ap:lle yksityisen tiedotustilaisuuden? Kertoiko poliisi myös sulle siellä samassa tilaisuudessa, että sä oot Jeesus tai jotain muuta vastaavaa?

Vierailija
14/17 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinulla on käytössä patologiset defenssit, kun käytät aikaasi väitteeni vastusteluun etkä asiasta selkoa ottamiseen.

Otapa ensiksikin selvää mitä lähdesuoja tarkoittaa ap hyvä. Toisekseen ota selvää miten poliisi toimii, se ei ole sitä varten että sinne voi soittaa ja kysellä mitä kulmilla tapahtuu.

Vierailija
15/17 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sä oot ainoa ihminen, joka tietää tästä asiasta, niin eiköhän se patologinen defenssi ole ihan muussa päässä.

Lähdesuoja on lehdistön lähteiden suoja. Se ei estä sua kertomasta, mistä olet kuullut tämän jutun tai miksi. Tietenkin ymmärrän, että et voi vastata tähän kysymykseen, koska olet itse keksinyt koko jutun.

Jos jossain olisi raiskattu kymmeniä lapsia, olisi kaikkia alueiden kouluja tiedotettu asiasta. Meillä päin oli joku lapsi nähnyt itsensä paljastajan, ja kouluja ja vanhempia tiedotettiin heti, vaikka mitään kovin vakavaa ei ollut tapahtunut.

Vierailija
16/17 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tieto on säteilytetty yöllä suoraan sinun aivoihin foliokypärän läpi.

Vierailija
17/17 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap siis toimittaja ja lähteesi pelkää viranomaisia?