Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No nyt se poistettiin.

Vierailija
16.11.2011 |

Me ei koskaan saatu tietää, mistä ap oli tiedon saanut. Itse veikkaan pään sisäisiä ääniä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei koskaan saatu tietää, mistä ap oli tiedon saanut. Itse veikkaan pään sisäisiä ääniä.

jostain sellaisesta on varmasti kyse. Taalla on monenlaista menijaa...

Vierailija
2/6 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tämä ghaanalaisia koskeva tiedonanto.

kertomuksia omista harhoistaan voi tiedonannoksi lukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun altistit lapsia raiskaamisille entisestään?

Vierailija
4/6 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä olet tiedon saanut? Et, koska olet itse keksinyt jutun.

Vierailija
5/6 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Denial: Refusal to accept external reality because it is too threatening; arguing against an anxiety-provoking stimulus by stating it doesn't exist; resolution of emotional conflict and reduction of anxiety by refusing to perceive or consciously acknowledge the more unpleasant aspects of external reality.

http://en.wikipedia.org/wiki/Defence_mechanism#Level_1_-_Pathological

Ryhmä ghanalaisia 20-40 -vuotiaita miehiä on raiskannut pikkulapsia (poikia ja tyttöjä) Helsingin keskustassa. Tapauksia on ilmeisesti lähemmäs kolmekymmentä. Miksi aiheesta aiemmin aloitettu ketju on poistettu? Sen poistaminen uhkaa yleistä turvallisuutta, kun ihmiset eivät saa tietää vaarasta. Montako viattoman pienen raiskausta vielä tarvitaan, että poliisi tiedottaa asiasta vastuullisesti?

Vierailija
6/6 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinkö on huono yleistieto teillä, suosittelen pikaista hakeutumista jollekin kurssille missää oppisi tajuamaan maailman realiteetit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi