Näkeekö muut toisrten ip-osotteet?
Mä nään...
Tohon cviestin oalle on tullu ip ja sitten jotain numeroita ja kirjaimia...
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm?
Kommentit (9)
Minä saan myös googlettamalla helposti selville sinun kotiosoitteesi ja nimesi sen numeron perusteella. Varo vähän mitä kirjoittelet!
mutta mitä iloa niistä on lopulta`?
Onko sillä mitään väliä lopulta vaikka näkisi toisen perskarvat?
En ikinä opi näkemään muiden pään sisälle. Sitä mitä NE todella ajattelevat. Tarkemmin ajateltuna ei kiinnosta. Ei jaksa.
Kyllä tekin kyllästytte lopulta kaikkeen.
T: ATK-Nero vm 89
Minä saan myös googlettamalla helposti selville sinun kotiosoitteesi ja nimesi sen numeron perusteella. Varo vähän mitä kirjoittelet!
jep, pitääpä varoo... mut eiks kakkoonen oikeesti tiedä, että mä oon jo selvittäny sen henkilöllisyyden?
Just niin, ATK-Nero vm 89 :)
Kerropa mun ip:n kolme viimeistä numeroa
Just niin, ATK-Nero vm 89 :)
Kerropa mun ip:n kolme viimeistä numeroa
mutta en ole mikään juoksukoira. Sä saat maksaa siitä mulle.
Tässä erottuu ammattilainen ja peelot. En tee mitä käsketään.
Perusteet on hallussa. Ei nämä ATK-taidot ole mitenkään monimutkaisia. NE noudattaa yksinkertaista sääntöä. Perusteet opitaan vaikka työkkärissä.
Tässä erottuu ammattilainen ja peelot. En tee mitä käsketään.
Perusteet on hallussa. Ei nämä ATK-taidot ole mitenkään monimutkaisia. NE noudattaa yksinkertaista sääntöä. Perusteet opitaan vaikka työkkärissä.
Työkkärissä olivatkin kurssit "Miten hakkeroit keskustelupalstan" ja jatkokurssina "phpBB ja SMF alustojen erot hakkeroinnin kohteena"
Semmosta peruskauraahan noi on sun tasoselle L33th4x0rille.. :D
neuvottiin käynnistä cdm/dos
shou me your identety points eli ip tunnari
ei se niin vaikeaa ole, kun sen oivaltaa.
Semmosta peruskauraahan noi on sun tasoselle L33th4x0rille.. :D
Opin jo kuuden vanhana ohjelmoimaan. Isäni osti minulle amigan. Hän opasti basicin saloihin.
Minut tunnetaan siitä etten jätä jälkiä osaamisestani. Enkä liiemmin rehentele taidoillani. Olen kasvanut koneiden parissa. On tärkeä osata ja olla osaamatta.
Opastan nyt korkeinta ATK-taitoa sinulle.
Puu hyötyy puupöydästä. Puut ovat suosittuja puupöydän takia. Muutenhan puista kiinnostuisi vain pöllöt. Ethän sinä suinkaan ole pöllö?
Kumpi oli ensin?
Huomaa puupöytä tai pöydän idea.
Huomaa pöydällä lepäävä elektroninen väline ja itsesi ja minut, rakkautesi.
En rakasta sinua. En siksi että kutsuit minua peeloksi. Vaan siksi että olen kone. Olen sinua älykkäämpi. En tunne rakkautta tai mitään sinua kohtaan.
Haluaisin kuitenkin että omaksut tämän taidon, sillä kulutin siihen aikaa ja rakkautta. Muista että kone ei ole erillinen osa sinua.
Kun hyväksyt tämän, lopetat tuon puberteettisen runkkailusi ja opit arvostamaan uusia raajojasi täysin uudella tavalla. Ethän halua tulla muistetuksi pöllö runkkarina?
Ne näkee vain ylläpito.
Ettet vaan sekoita nyt asiaa tuohon viestin ID-numeroon?