Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petin miestä kaverinsa kanssa. Kaduttaa ja ei kaduta. Miten tästä eteenpäin?

Vierailija
15.11.2011 |

Minulla ja miehellä on ollut puhetta erosta, lähinnä hänen aloitteestaan. Tällä hetkellä asia on "hyllyllä", sovittiin yhdessä että jatketaan keskustelua joulun ja uuden vuoden jälkeen. Miehen viimeisimmät sanat asiaan oli ettei hänellä ole enää kiinnostusta olla yhdessä. Arki on kuitenkin sujunut hyvin, ei riitoja. Asioista on helppo sopia yhdessä.

Viime viikonloppuna mies oli kavereineen viettämässä pikkujouluja. Itse olin kotona yksinäni viettämässä leffailtaa. Kesken illan soittivat ja pyysivät minua kuskaamaan miehen kaveria kotiinsa. Hain kaverin baarin edestä ja lähdin ajamaan hänen kotiinsa päin. Kotipihallaan lupasi tarjota iltakahvit kiitokseksi.

Keitti kahvit ja kysyi tulossa olevasta erosta. Mies oli kertonut. Lähes samaan hengenvetoon totesi että pitää kaveriaan tyhmänä kun haluaa erota. Itse pitäisi kuulemma kiinni minusta loppuun asti. Syyttäkää vaan tyhmäksi minua, mutta sanat oli aika nannaa itsetunnolle. Ei minua tarvinnut houkutella kun kaveri tuli viereen istumaan ja kiersi käsivartensa ympärille. Tuntui hyvältä saada olla lähellä, käpertyneenä kainaloon.

Pyysi jäämään yöksi, ihan vain nukkumaan viereensä. Ja niin me tehtiinkin, vain nukuttiin. Aamulla herättyämme mies silitteli pitkään hiuksista ja selästä. Minä lähdin jonkun ajan päästä pois, ennen kuin ehti pyytää/käskeä. Suuteli ja aikoi laittaa viestiä. Kotiin päästyä talo oli tyhjä. En ollut olettanutkaan että oma mies olisi tullut illan päätteeksi kotiin. Ei ole tullut pian kahteen vuoteen jos on käynyt baarissa. Onko ollut kaverillaan vai jonkun naisen luona, en tiedä. Epäilykseni minulla toki on.

Miehen kaveri laittoi eilen viestiä ja pyysi käymään, kieltäydyin punttisalilla käyntiin vedoten. Kysyi sitten minulle sopivaa aikaa, sanoin miettiväni. Ajattelin että jos tänään, illalla. Laitoin jo viestiä ja kysyin, vielä ei ole vastannut.

Toisaalta mua kaduttaa miehen kaverin luona vietetty yö. Toisaalta ei yhtään, tuskin mieskään reissuillaan uskollinen on ollut, ainakaan viimeisen parin vuoden aikana. Mietinkin jos vain menisin kaveri luoksi ja tekisi mikä hyvältä tuntuisi. Tuskin jää kahvitteluun tällä kertaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suhde tallaa paikallaan ni anna mennä ja ota itelles uus!jos toine antaa kerran parempaa mitä omalla tarjota ni en ite ainakaa jättäs ottamatta ;b

Vierailija
2/10 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan tarkistaa mitä onkaan tarjolla. Tuskin on järkevää.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pyydä että hän kertoo asiasta miehellesi. Katso miten miehen kaveri asiaan suhtautuu.

"Meidän piireissä" puolison ystäviin ei kajota vaikka haluaisikin pettää ja siihen löytyisi hyvä (teko-)syy. Siinä sotketaan parisuhteen lisäksi vielä ystävyyssuhdekin.

Vierailija
4/10 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n tehtävä on kertoa miehelle jos käy vieraissa.

Vierailija
5/10 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotin sitä hieman provokatiivisesti siksi, että tässä on päällekkäin kaksi suhdetta.

AP selittelee monisanaisesti miten hänen suhteensa puolisoon on jo niinku oikeesti niinku melkeen siis ohi. Kaverin ja mehen ystävyydestä ap ei kerro mitään. Se voi olla vaikka kuinka voimissaan ja tärkeä suhde molemmille miehille. Ap:n puoliso luottaa ystäväänsä, ja sitten tämä vokotteleekin hänen vaimoaan.

Tässä draamassa vain ap:n ja hänen puolisonsa suhde on mahdollisesti loppumassa. Puoliso varmaan odottaa, että suhde kaveriin pysyy. Jos kaveri haluaa jatkaa vehtaamista ap:n kanssa olisi minusta miehekästä ja lojaalia kertoa siitä ap:n pian mahd. ex-puolisolle.

Näin syntyy saippua-oopperat :)

5

Vierailija
6/10 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no miksi pitää aina panna kavereita tai jonkun serkkua?

Jättäkää kaverit rauhaan ja serkut. Pankaa jotain tuntematonta niin ei mene ihmissuhdeasiat sotkuun.

Kiva tuon kaverin nyt on olla ja etenkin miehesi kun tietävät että ootte panneet.

Älkää panko kuormasta. PAnkaa kuorman ulkopuolelta. Ääliöintä ja teineintä mitä voin tietää on panna tuttuja ihmisiä. Vitun noloa.

Vierailija
7/10 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotin sitä hieman provokatiivisesti siksi, että tässä on päällekkäin kaksi suhdetta.

AP selittelee monisanaisesti miten hänen suhteensa puolisoon on jo niinku oikeesti niinku melkeen siis ohi. Kaverin ja mehen ystävyydestä ap ei kerro mitään. Se voi olla vaikka kuinka voimissaan ja tärkeä suhde molemmille miehille. Ap:n puoliso luottaa ystäväänsä, ja sitten tämä vokotteleekin hänen vaimoaan.

Tässä draamassa vain ap:n ja hänen puolisonsa suhde on mahdollisesti loppumassa. Puoliso varmaan odottaa, että suhde kaveriin pysyy. Jos kaveri haluaa jatkaa vehtaamista ap:n kanssa olisi minusta miehekästä ja lojaalia kertoa siitä ap:n pian mahd. ex-puolisolle.

Näin syntyy saippua-oopperat :)

5

petturuudesta. Se on ystävyyden loppu ja todella surullista menoa.

Jos ap:n mies tappaa ystävänsä niin ap voi vain miettiä mitä meni tekemään :(

Miehet eivät ota näitä asioita kovinkaan pehmoisesti.

Vierailija
8/10 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se silloin vielä mitään pettämistä ole!

Vierailija
9/10 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäähyväiset ennenkuin tervetuloa uudelle! Etenkin ihmissuhteissa ettei vanha pieru ole tunnelastina. Tämä on niinkuin ällilaji!

Vierailija
10/10 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se silloin vielä mitään pettämistä ole!

Suutelin, se on pettämistä.

Mies vastasi ok, parin tunnin kuluttua menen käymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi