Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä jo 41v ja mies haluaa vauvan

Vierailija
15.11.2011 |

Itse en ole ehdotuksesta erittäin innoissani. Mies jäisi kotiin lapsen kanssa 3:ksi vuodeksi. Mitä mieltä? Annanko periksi?

En ole ensisynnyttäjä että sen puolesta uskaltaisin ehkä vielä lapsen tehdä näin vanhana.

Oletko sinä tehnyt lapsen miehesi vuoksi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joe ei ole, niin ymmärrän halun kyllä. Ikäsi puolesta voit ihan hyvin saada lapsen, jos nopeasti toimit:-)

Vierailija
2/10 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä... Ei ole hyvä idea, meillä on korkea riski saaada sairas lapsi. Pitäisi päättää onko sekin toivottu vaihtoehto.

ap:tä kannustan, siitä vaan. Isällekin olisi ihanaa saada kokea koti-isyys!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 41 vuotta vanhat munasolut, oli sitten ensisynnyttäjä tai viidettä kertaa asialla.

En tekisi tuossa iässä, kenenkään vuoksi.

Mutta ratkaisu on omasi.

Vierailija
4/10 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti mitä haluat. Pelkästään miehen takia ei lasta kannata tehdä.

Vierailija
5/10 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli itsekin haluat lasta. Vielä parempi jos olet hyvässä kunnossa ikäiseksesi, niin mikä ettei. Onhan sinulla prosentuaalisesti suurempi mahdollisuus saada vammainen lapsi, mutta todenäköisempää on etä lapsi on aivan terve.

Itse voisin ehkä harkitakin, mutta luultavasti kolmas lapsi tulee, jos on tullakseen, ennen neljääkymmentä. Mieskin on vanhempi, joten tuskin hänkään hinkuu enää sitten yövalvomisten perään...

Vierailija
6/10 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä kuopus on nyt 3 kk vanha. Raskaus ja synnytys menivät hyvin ja vauva-aika on ollut ihanan leppoisaa ainakin tähän saakka.

Että omasta kokemuksestani suosittelen!

Vierailija
7/10 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin 43-vuotias - en ensisynnyttäjä.

Ihanaa, kun tein :)

Vierailija
8/10 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan noita vanhempiakin synnyttäjiä ratkaisevampaa tässä on haluatko SINÄ?

Vierailija
9/10 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö avioliitossa asiasta voi päättää myös mies? Miksei miehellä ole oikeuksia? Tässä tapauksessa mies vielä luvannut jäädä lapsen kanssa kotiinkin ja äiti saa jatkaa töissä.

Vierailija
10/10 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tutkinut koti-/sairaalasynnytyksen historiaa ja siinä sivussa havainnoinut, että 1900 luvun alkukymmenillä, esiäitimme saivat vauvoja vielä yli 45 vuotiainakin.

Tosin siihen aikaan se lapsikuolleisuuskin oli hyvin korkeaa. Ei ollut neuvoloita ja koulutettu kätilö oli harvinaisuus. Ehkäisy oli mitä oli, eikä kaikkia ehkäisyvälineitä edes keksitty.

Toista on nykyisin. Jos sille tuntuu niin siitä vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi