Olipa kiva yllätys!! Tyttöni 15v. deittailee 18v. jätkän kanssa
Tyttöni on kohta 16v. ja jätkä on kohta 19v. Miten suhtaituisit jos sattui omalle kohdalle. Ite en oikein hyväksy!
Kommentit (29)
sama oli mulla aikoinaan ikäero. Ovat taatusti tehneet sitä. Älä puutu.
15v deittailua? 18v poikaa vai mitä?
Minun 22v tyttöni deittailee 30v pienen lapsen isän kanssa ja hyväksyttävä minun se on.
Kuulin myös kun oltiin vast ikään laivalla että tyttöni tapasi siellä tämän jätkän ja oli juoneet ja jutelleet koko yön. Tyttöni ei tullut yöksi omaan hyttiin ja kaiken kivan lisäksi tyttäreni oli nukahtanut tämän jätkän viereen.
Kuulin myös kun oltiin vast ikään laivalla että tyttöni tapasi siellä tämän jätkän ja oli juoneet ja jutelleet koko yön. Tyttöni ei tullut yöksi omaan hyttiin ja kaiken kivan lisäksi tyttäreni oli nukahtanut tämän jätkän viereen.
on valmiita harrastamaan seksiä. Ei siinä ole mitään kauheaa, kunhan molemmat ryhtyvät tuumaan omasta halustaan ja muistavat ehkäisyn.
sanoi että ei ole harrastanut mitään mutta ei sitä koskaan tiedä.. olen tavannut tänän jätkän ja sanoi että ei tekisi mitään pahaa tyttärelleni. aliksi vähän säikähdin mutta tyttö puhuu koko ajan melkein jätkästä ja tuntuu ihan mukavalle miehelle.
niin juuri tuohon tyyliin se oli silloin reilut 10v sitten. ei sitä omat vanhemmatkaan sillon hyväksyny, mutta eivät sen enempää puuttuneetkaan. tiesivät varmaan mitä tehdään ja eivät sille asialle mitään kuitenkaan ois voineet. mutta tapaa ihmeessä se poika! tiedä kuin fiksu, mukava ja vastuullinen on!
jätkä on teinipillua nuollut pitkään ja hartaasti, veikkaan ma!
Vastaavanlaisesta rikoksestahan eräs radioääni sai linnatuomion.
Eikös tuo nyt ole alaikäiseen sekaantuminen?
Vastaavanlaisesta rikoksestahan eräs radioääni sai linnatuomion.
kyllä siinä otetaan huomioon ikäeron lisäksi myös suhde ja kypsyysaste. Siis pitäisi myös ihan ilman oikeuttakin ottaa huomioon.
Olepa läsnä tytöllesi. Hoida ehkäisykeskustelut ja pidä huoli siitä, että kotisi on avoinna myös lastesi kumppaneille. Älä jää jeesustelemaan.
Sitten, kun tyttösi tapailee 30 v. henkilöä, niin silloin otat jämäkän otteen ja kiellät. Mulla on ihan siitä kokemusta.
2v päästä mies on jo 20v ja tyttösi edelleen alaikäinen.
Juttu ei kestä, tyttö ei keskity ku jätkään, koulu kärsii jne..
lähtökohdilla alkoi mun ja miehen suhde. Nyt takana vuosia 14 ja yksi lapsikin on siunaantunut, vaikkakin vasta äskettäin.
En ymmärrä mikä tuossa ikäerossa on väärin, kun tytöt tunnetusti kypsyy poikia aiemmin. Meidän yhteiselo on ainakin ollut ihan superhienoa, eikä ongelmia ole ollut (siis mitään suurempia)... Mä sentään menin miehen kanssa kihloihin ja muutin pois kotoa heti 16 vuotiaana. Kai se äitiä vähän jännitti, mutta kiitettävästi pysyi tukena, muttei mesonnut asiasta, joka itseasiassa ei hänelle kuulunutkaan. Naimisiin me mentiin kun olin 21.
suhde on jopa parempi, kun suhde samanikäiseen poikaan.
16-vuotiailla se seksi vasta onkin mielessä, kun taas 19-vuotias on varmaan jo sen verran kokenut, ettei tarvitse toista pakottaa mihinkään...
Suhde on varmaan muutenkin tasa-arvoisempi, kun nuoret ovat todennäköisesti henkisesti aikalailla samalla viivalla.
mulla oli silleen et olin 14 ku poikaystävä oli 17 just täyttäny. oltiin siis nuoria, mutta olin varovainen. nyt ollaan naimisissa ja oon kohta 20 ja mieheni siis 22vuotta. eli meillä on ikäeroa n2,5vuotta.
täytyy sanoa että moni oli järkyttynyt kuullessaan tämän, mutta... niin.. seksi ei todellakaan ollut silloin tavatessamme heti mielessä! se vain oli ihanaa kun mieheni oli niin turvallinen (omassa kodissani kun oli hieman ongelmia siihen aikaan) ja pystyin luottamaan häneen täysin. ja tietty pystyn edelleen!:D
että puhkeeko vai monta ollu jo?
Kun tytöt kypsyy niin paljon nopeemmin, voi olla että jätkälle on eka mutta sun tytsälle jo seuraava..
Ihan normia mun mielestä tossa iässä ja ikähaarukassa.
lähtökohdilla alkoi mun ja miehen suhde. Nyt takana vuosia 14 ja yksi lapsikin on siunaantunut, vaikkakin vasta äskettäin. En ymmärrä mikä tuossa ikäerossa on väärin, kun tytöt tunnetusti kypsyy poikia aiemmin. Meidän yhteiselo on ainakin ollut ihan superhienoa, eikä ongelmia ole ollut (siis mitään suurempia)... Mä sentään menin miehen kanssa kihloihin ja muutin pois kotoa heti 16 vuotiaana. Kai se äitiä vähän jännitti, mutta kiitettävästi pysyi tukena, muttei mesonnut asiasta, joka itseasiassa ei hänelle kuulunutkaan. Naimisiin me mentiin kun olin 21.
Olit 16v ja alaikäinen. Äitisi olisi pitänyt kasvattaa sut paremmin ja olla tiukempi. 16v ei ole kypsä leikkimään kotia.
Joskus onni on myötä ja kaikki päättyy hyvin, useimmiten ei.
15 vuotias on alle suojaikärajan ja 18 vuotias on täysi ikäinen ; (
Eikö oman ikäisiä löydy, kun pitää lapsiin sekaantua?
Tein ilmoituksen tästä sairaasta ketjusta, poliisi tulee kolkuttelemaan lähiaikoina!
kun äidin järkytykseksi alkoi seurustella 24v:n kanssa. Sisko täyttää ensi viikolla 43v ja miehensä kesällä 52v. Ovat olleet naimisissa kohta 23v ja heillä on kaksi lasta.
Ei ole mielestäni kovin suuri ikäero.
Meillä oli tismalleen sama tilanne kun tapasin aviomieheni. Olin 15, melkein 16 ja mies oli 18, melkein 19. Nyt yhdessä jo kohta 15 vuotta ja kolme lasta. :)
Tapaa tämä poika ja anna hänelle edes mahdollisuus!