Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BB24/7 näkyy vaikkei olla tilattu ja kaikki muutkin maksukanavat näköjään näkyy, muilla???

Vierailija
14.11.2011 |

Siellä keskustellaan maailman katastrofeista. Tuliki ihan eri kuva noista ihmisistä, kun keskustelevat jostain järjellisestä. Ja väestönkasvusta esim. miten 100 vuoden päässä täällä on ylikansoitettu maa. Mä oon ennen tätä sattumalta kohdalle osunutta hetkeä et toi näkyy ollu sitä mieltä et ei jaksa ääliöitä kuunnella. Tanjakin et vois kasvattaa jonkun ulkolaisen orpolapsen. Rasismin ehkäisemiseksi kaikki naimisiin ulkolaisen kanssa...Tanjan ja Sebastianin idea!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuntelen yleensä 24/7:aa töitä tehdessä radion sijaan. Kyllähän nuo puhuvat hyvin monenlaisista asioista maan ja taivaan välillä, iltakoosteisiin vaan leikataan minimaalinen osa päivän tapahtumista ja keskusteluista. Eikä nämä keskustelut kuulu siihen "viihdyttävään" formaattiin jota ulos ajetaan. Sebastianin jutteluja on kiva kuunnella, poika puhuu mielinkiintoisia asioita huolimattaa nuoresta iästään ja ajoittaisesta naiviudestaan.

Vierailija
2/4 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuntelen yleensä 24/7:aa töitä tehdessä radion sijaan. Kyllähän nuo puhuvat hyvin monenlaisista asioista maan ja taivaan välillä, iltakoosteisiin vaan leikataan minimaalinen osa päivän tapahtumista ja keskusteluista. Eikä nämä keskustelut kuulu siihen "viihdyttävään" formaattiin jota ulos ajetaan. Sebastianin jutteluja on kiva kuunnella, poika puhuu mielinkiintoisia asioita huolimattaa nuoresta iästään ja ajoittaisesta naiviudestaan.

Mä oon niin samaa mieltä sun kanssa. Mut miks noista tehdään tv formaatin takia idiootteja. Tääkin keskustelu ois ihan hyvä monen katsojan kuunnella.

Suvi, Janika ja Sebastian juttelee ihan fiksusti välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. heh.

Vierailija
4/4 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän kaapelista ei näy.