Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla hankaluuksia erottaa lasten vaatteita toisistaan?

Vierailija
14.11.2011 |

Sanotaan nyt, että saat eteesi sekalaisen pinkan vaatteita. Kasassa on iloisena sekamelskana 90cm tytön vaatteita, 110cm pojan vaatteita ja 140cm tytön vaatteita. Onnistuuko?

Jos luulisit, että hankalaksi menee, niin voisitko valaista minua. Mikä siinä on vaikeaa? Noin ihan mielenkiinnosta...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä meillä ole edes kuin yksi lapsi. Mutta mies on sen sijaan joskus sekoittanut mun ja meidän 2 v pojan vaatteet keskenään. Mustakin olisi mielenkiintoista miten voi sekoittaa 92 cm pitkän ja aikuisen naisen sukat tai housut keskenään:D

Vierailija
2/6 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut perheessä kodinhoitajana, ja siellä lajittelin tietenkin myös puhtaat pyykit kaappeihin. Joidenkin yksittäisten paitojen kohdalla joissa ei ollut mitään selkeää kokomerkintää minun oli pakko kysyä perheen tytöltä että onko tämä hänen paitansa vai äitinsä paita. Paita olisi voinut olla tiukka ja napamittainen äidille tai sitten löysä ja tunikamainen tyttärelle.

Lisäksi he ostivat paljon vaatteita ulkomailta, ja jenkeissä kun saattaa olla M-kokoisia niin naisten kun lastenkin vaatteita.

Eli välillä oli, mutta noin yleensä ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja M kokoisia vaatteita on pojilla (2).

Todellakaan en osaa kaikkia vaatteita laittaa oikeisiin pinoihin.

Vierailija
4/6 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä meillä ole edes kuin yksi lapsi. Mutta mies on sen sijaan joskus sekoittanut mun ja meidän 2 v pojan vaatteet keskenään. Mustakin olisi mielenkiintoista miten voi sekoittaa 92 cm pitkän ja aikuisen naisen sukat tai housut keskenään:D

Omasta kaapista löytyy milloin pojan sukka milloin housut.

Vierailija
5/6 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta meidän siivoojalle se on todella vaikeaa, ja "siivoilenkin" hänen perässään vaatteita oikeisiin kaappeihin joka viikonloppu...

Vierailija
6/6 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä muistakin yleensä kaikkien vaatteiden "tarinan", eli että mistä on ostettu/saatu ja milloin. Joten sen perusteella muistan myös sen, kelle kukin vaate kuuluu. Tietysti ap:n tapauksessa, kun kokoerot on noin selkeät, niin vaikeuksia ei tulisi varmaan muutenkaan, paitsi ehkä sukissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi