Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

asperger-aikusia paikalla?

Vierailija
14.11.2011 |

Olen 24 vuotias nuori nainen ja kamppaillut monen monta vuotta itsetuntoni ja sosiaalisen taitoni kanssa. parisuhteet eivät ole olleet kestäviä ja nyt kun seurustelen on-off on-off eksäni ja nykyiseni kanssa ja tunteeni ovat aivan sekaisin. rakastan molempia miehiä (oikeastaan en tiedä mitä rakkaus on, mutta luulen että se on kiintymystä ja hyvän olon tunnettaja lisäksi luottamusta)ja olen itse aivan pihalla. minulla on kaksi lasta joita rakastan hyvin paljon, mutta suutun ja menetän hermoni todella helposti.

lapsena minua on kiusattu eirlaisuuteni vuoksi paljon ja olen kiinnos´tunut parista osa alueesta paljon, nimittäin käsitöistä ja leipomisesta. molemmissa olen todella hyvä, mutta sellaisista asioista joista en ole kiinnostunut niin en ole lainkaan kiinnostunut ja skippaan ne kovin mielelläni.

mikä minua oikein vaivaa, lähisuvussani on ilennyt pari aspegersyndroomaa omaavaa ihmistä.

Jos täällä on asiantuntevaa/samanhenkisiä ihmisiä niin vastatkaa.

en haluaisi lukea negativisia kommentteja tästä aihe alueesta vaan haluaisin kuulla faktoja ja samanlaisissa tilanteissa olevia.

tämä helpotti jo hiukan. kiitos jos jaksoit lukea.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla