Onko miehelläsi naispuoleisia ystäviä?
Käykö hän heidän kanssaan kahdestaan jossain ja miten suhtaudut tähän?
Kommentit (24)
Justiinsa. Tottakai mun miehellä on naispuolisiaKIN kavereita, varmaan enemmän ku mulla. Ja en mä esiliinaksaan lähde jos ne kahvilla haluu käydä :D Toisekseen mun mies sekoais jos se ajattelis noin mun miespuolisista kavereista, joten paha munkaan on sille urputtaa.
Käyvät lounaalla ja hoitavat asioita keskenään. En näe mitään pahaa siinä.
Minäkin käyn joskus exäni luona kahvilla ja sekin on ihan luontevaa, onhan hän lasteni isä.
Olemme aikuisia ihmisiä, eikä voi rajoittaa ja vahtia. Hulluksihan siinä kehkeytyisi.
lapsuudenystäviä.on pieneltä paikkakunnalta,jossa suuri osa hänen ystävistään asuu vielä nyt aikuisenakin,ja joukossa on paljon naispuolisiakin.olen heihin tutustunut ja mukavaa porukkaa on,olen itsekin saanut monta läheistä ystävää heistä.ei varsinaisesti kahdestaa käy heidän kanssaan missään,saattaa tietty kahvilla käydä heidän luonaan silloin kun on kotonaan käymässä mutta perheellisiä niistä taitaa olla kaikki
tarkoitankin sellaisia kavereita, että mies käy istumassa iltaa tämän naisen luona kahdestaan, lähtevät yhdessä lomalle, käyvät vaikka lenkkeilemässä jne. Eksälläni nimittäin oli tuollainen kaveri ja vieläkin välillä mietin, että olivatko ne vain kavereita. Sinä jonka miehellä on paljon naisPUOLISIA kavereita, luuletko että miehellä olisi seksuaalista kiinnostusta näitä kohtaan jos olisi vapaa, tai siis että onko heidän tapaamisissaan flirttiä mukana? Ja olisiko se ok? En vaan tiedä mitä mahd. seuraavassa suhteessa pitää "sallia"..
eikä se käy niiden kanssa missään. Eipä tuo ole näköjään tuntenut tarvettakaan. Hyvä jos me päästään avioparinakaan ikinä mihinkään kahdestaan. Olisi se kumma jos sillä riittäisi aikaa jollekin naiskamulleen.
Olla sallimatta, jos asia vaivaa. Olen mäkin ollut vain "ystävä" niin monen miehen kanssa, mutta aina siinä ystävyydessä on se jännite. Ja vonkaahan ne miehet.
Ja tosiaan ex:n kohdalla tiedän kyllä, että rakasti sitä ystävä-exäänsä, joka ei halunnut häntä takaisin kuitenkaan.
Toinenkin ystävä oli, jota kävi panemassa.
Se on niin yksinkertaista, että mä en ala millekään sellaisen miehen kanssa, jonka pitää istua iltaa jonkun naispuolisen kanssa. Ja mikä syy on ettei voi ottaa mua mukaan?
En mä näe, että se seksi on ainoa paha, kyllä se henkinen puolikin loukkaa.
Jos ei mies voi uskoutua mulle, ja keskustella mun kanssa, niin mitä hemmettiä se viettää aikaa keskustellen henkeviä jonkun toisen kanssa. Silloin se on mulle väärä mies.
T. Se joka ei moista salli
paljon tyokavereita joiden kanssa matkustaa viikottain. ovat viikonkin samassa hotellissa usein.
Olla sallimatta, jos asia vaivaa. Olen mäkin ollut vain "ystävä" niin monen miehen kanssa, mutta aina siinä ystävyydessä on se jännite. Ja vonkaahan ne miehet.
Ja tosiaan ex:n kohdalla tiedän kyllä, että rakasti sitä ystävä-exäänsä, joka ei halunnut häntä takaisin kuitenkaan.
Toinenkin ystävä oli, jota kävi panemassa.
Se on niin yksinkertaista, että mä en ala millekään sellaisen miehen kanssa, jonka pitää istua iltaa jonkun naispuolisen kanssa. Ja mikä syy on ettei voi ottaa mua mukaan?
En mä näe, että se seksi on ainoa paha, kyllä se henkinen puolikin loukkaa.
Jos ei mies voi uskoutua mulle, ja keskustella mun kanssa, niin mitä hemmettiä se viettää aikaa keskustellen henkeviä jonkun toisen kanssa. Silloin se on mulle väärä mies.
T. Se joka ei moista salli
kyllä mäkin (ap) ajattelen vähän samoin, että koska miehen ja naisen välillä on aina seksuaalinen jännite (ellei sitten ole niin, että kumpikaan ei pidä toista lainkaan puoleensavetävänä, mutta useimmiten näin ei ole), niin en haluaisi että miehellä kovin läheisiä naiskavereita on. Koska silloin sillä on selvästi joku tarve tähän suhteen ulkopuoliseen jännitteeseen.
ei nyt ehkä matkustele näiden kanssa, mutta juhlimaan saattaa lähteä ja kirjoittelee ja soittelee. Niin kauan kun tiedän nämä kaverit niin kaikki on ok,mutta jos jotain kaveria aletaan salailemaan, niin sitten huolestun...
Koska kumpikaan meistä ei pitäisi siitä tilanteesta että toisella olisi vastakkaista sukupuolta olevia läheisiä ystäviä. Työkaverit yms muut ovat erikseen. Mutta läheiset ystävät ovat eriasia. Kummallkaan ei ollut myöskään vaikea hyäksyä tätä yhteistä sopimustamme. Taustalla lienee sekin, että tuttavaporukassamme oli tällaisia "kahvi yms ystäviä" joitakin, ja heidän ystävyys ei kestänyt päivänvaloa. Melkein sotki meidänkin välit näihin ystävättömiin puolisoihin. Eräs naispuolinen ja myös miespuolinen yhteinen ystävämme kertoi ihan suoraan, mitä hän näistä nais/miesystävistään haluaa. Jännäähän se pelaaminen ja säpinä on. Mutta varmasti on ihan toisenlaisia ystävyyssuhteita, en epäile, meillä vain on siitä ikäviä kokemuksia. Ps. Nämä ystävykset ovat kaikki eronneet jo ainakin kerran.
onhan se tietenkin virkistävää vaihtelua flirttailla jonkun kivannäköisen ystävän kanssa ja miettiä mitä kaikkea sen kanssa voisi tehdä jos ei olisi palloa jalassa, mutta mieluummin mäkin olisin miehen kanssa, joka myös tahtoo pitää etäisyyttä vastakkaiseen sukupuoleen (työkavereita ja sen sellaisia lukuunottamatta). Varmasti monelle tuollainen "pelaaminen" on ihan ok ja varmasti monen naisen mielestä ystävyys on täysin platonista mutta kyllä miehet 99-prosenttisesti olisivat valmiita sänkyyn sen ystävänsä kanssa.
Minulla on myös miespuolisia ystäviä ja käyn heidänkin kanssaan missä vain.
Olemme aikuisia ja luotamme toisiimme. Kerromme myös heti jos joku ihminen herättää meissä tunteita.
Ohimeneviä ihastuksia ei noteerata meidän suhteessamme, olemme sielunkumppaneita.
Ja toista ihmistä eikä varsinkaan hänen tunnteitaan voi hallita, se päättyy väistämättä huonosti aina.
Ja käy ja se on musta ihan normaalia.
onhan se tietenkin virkistävää vaihtelua flirttailla jonkun kivannäköisen ystävän kanssa ja miettiä mitä kaikkea sen kanssa voisi tehdä jos ei olisi palloa jalassa, mutta mieluummin mäkin olisin miehen kanssa, joka myös tahtoo pitää etäisyyttä vastakkaiseen sukupuoleen (työkavereita ja sen sellaisia lukuunottamatta). Varmasti monelle tuollainen "pelaaminen" on ihan ok ja varmasti monen naisen mielestä ystävyys on täysin platonista mutta kyllä miehet 99-prosenttisesti olisivat valmiita sänkyyn sen ystävänsä kanssa.
Ei suhde ole välttämättä "pelaamista", vaikka oltaisiinkin eri sukupuolta.
Tällainen yksioikoinen "nainen ja mies eivät voi olla koskaan ystäviä" ajattelu perustuu niin hetero-oletukselle, että siitä vaan miettimään samaa jos ja kun edes osa tuttavapiiristä ei ole täysin heteroita.
Mä en siis voisi tuolla logiikalla olla myöskään koskaan ystävä lesbokaverin kanssa? Koska ihan varmasti katos olisi jotain vispilänkauppaa ilmassa?
[/quote]
kyllä mäkin (ap) ajattelen vähän samoin, että koska miehen ja naisen välillä on aina seksuaalinen jännite (ellei sitten ole niin, että kumpikaan ei pidä toista lainkaan puoleensavetävänä, mutta useimmiten näin ei ole), niin en haluaisi että miehellä kovin läheisiä naiskavereita on. Koska silloin sillä on selvästi joku tarve tähän suhteen ulkopuoliseen jännitteeseen.
[/quote]
Ei todellakaan ole. Minulla on töissä erittäin hyvä ystävä, jonka kanssa käymme syömässä ja ei mitään jännitettä. Paras ystäväni on mies lapsuudestani ja olemme asuneetkin yhdessä mutta ei jännitteitä. Entinen työkaveri on myös hyvä ystävä, muutama harrastekaveri myös ilman jännitteitä. En ainakaan ole koskaan huomannut mitään ja osaan lukea kehonkieltä erittäin hyvin.
Mikäs siinä, on ihan normaalia että ihmisellä on ystäviä.
Mieheni paras ystävä on nainen. Samoin monet muut läheiset kaverit. Ei mies nyt heidän kanssaan lomaile, mutta käy kylässä ja kahvilla jne. En koe mustasukkaisuutta. En näkisi mitään järkeä siinä, että kieltäisin mieheltä suurimman osan hänen ystäväpiiristään.
Eli miten niin seksuaalinen jännite?
Mulla on mies, jota arvostan ja haluan jne. Eli eipä tässä mitään suuria seksuaalisia jännitteitä muiden kanssa ole.
Varmaan ehkä vaikuttaa sekin, onko ns matkan varrella ollut poikia ihan kavereina. Siis _kavereina_, ihan niin kuin ihmisinä, eikä minään seksuaalisen jännitteen kohteena.
Voi olla hankala ymmärtää, jos itse lokeroi ihmiset sukupuolen mukaan. Eikä ihmisinä.
Sä itse lokeroisit miten, niin koskaan sä et voi tietää, mitä se mies, tai se "ystävä" ajattelee.
Jotkut meistä ovat kait sitten vain nähneet liikaa.
Enkä sallisi. Exillä kyllä on ollut, ja ne "ystävät" on niin nähty.
No, on oikeastaan nykyisellä sellainen kaveripariskunta, joista kumpi vaan saattaa miesystävälle soittaa, aika hemmetin paljon kyllä se eukko rinkuttaa.
Hassua vain, että kun mä vastasin miesystävän puhelimeen, ja juttelin sen pariskunnan miehen kanssa, niin siitähän pääsi helvetti irti. Mä sain kaameat haukut miesystävän välityksellä, mun nimeä ei pidä edes enää mainita, ja voin kuvitella, että se ukko on saanut sapiskaa myös:)
Mutta edelleen tuo nainen soittelee mun miesystävälleni..