Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 40v enää saada vartaloaan merkittävästi muokkautumaan?

Vierailija
13.11.2011 |

Mulla on ollut nuorempana ns. hyvä vartalo, enkä nytkään ole missään ihan kameassa kunnossa; painoa on n. 5kg enemmän kuin pitäisi ja rasvaprosentti on noussut 16 > 28. Eli lihas on muuttunut läskiksi. Ei helvetti...

Eli kysymys tiivistettynä: onko 40vuotiaan enää mahdollista treenata itsensä takaisin "huippu"kuntoon?

Olisin kyllä valmis tekemään paljon töitä, mutta millä keinoin, mistä saisin kunnollista tietoa/apua?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(harva nelikymppinen enää saa parikymppisen vartaloaan takaisin) mutta varmasti saat vartaloasi merkittävästi muokkautumaan.

Panosta ruoan laatuun, paljon kasviksia, huonot hiilihydraatit pois (makeiset, vaalea leipä) katso että saat riittävästi proteiinia. Jne. Ravinto-ohjeita kyllä löytyy pilvin pimein, netistä, kirjastosta jne.

Ja sitten, ala harrastaa lihaskuntoa kehittävää treeniä (kuntosalille!) ja tee sarjoja isoilla painoilla.

Ja sitten vaikkapa juoksulenkkejä vastapainoksi ja rasvanpolttoon. Aloita kävelemällä, jos et pysty vielä juoksemaan.

Ole sitkeä! Tuloksia on turha odottaa parissa viikossa (niitä merkittäviä).

Vierailija
2/7 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

200€ ja sillä rahalla hän tekee mulle vuodeksi ruoka-ja treeniohjelman. Samalla rahalla hän on sitten käytettävissä "milloin vain" konsultointiin yms. Kyseessä on aika tunnettu tyypi, ei siis mikään kirjekurssilta valmistunut valetreenari:)

Tarkoitus on tiputtaa muutama kilo painoa suht nopeesti ja saada rakennettua lihasta

( mulle ollut keskmääräistä helpompaa, olen sillai onnekas ) ja saada tää hutera tätivartalo takaisin timmiin...

..jos jos ei nyt sentään ihan timmiin, niin edes siedettäväksi:DD

Mun suurin ongelma on, että mulla tapahtuu kaikki työ suurimmaksi osaksi kotona ( kirjanpitoa ), eikä siinä hommassa kulu energiaa yhtään - ja kotona kun on, niin tulee myös syötyä tosi huonosti; kahvia, leipää, kahvia, leipää, kahvia...jne.

Oon ensimmäistä kertaa elämässäni läski ja tää on kyllä vastenmielinen tila! ( BMI edelleen alle 23, mut kun ei oo niitä lihaksia enää, on vaan pelkkää tutisevaa laardia, hyi helvetti! )

Tsemppiä AP ja tuu kertoon, että miten ja millä keinoin oot edistyny?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidin hellemekkoa. Voitte kuvitella järkytykseni, kun teetin kuvat. Lyllyvää ja hyllyvää siellä täällä.

Elokuun alusta syönyt järkevämmin (aina yritän valita kevyemmän vaihtoehdon kuin mitä aiemmin). Esimerkiksi buffassa lataan enemmän kasviksia lautasella kuin muuta muonaa. Juhlissa otan kakkua vain palan, niiden santsikierroten sijaan, mitä ennen harrastin.

Ja olen alkanut jumppailemaan. Näin olen saanut tiputettua kesän jälkeen 3 kiloa, ei mikään saavutus, mutta ison työn takan tuokin ollut.

Joululahjaksi toivon pt-satsin. Ja mitä vinkkiä, ohjetta häneltä sit saan, niin aion parhaani mukaan noudattaa.

Mulla sellaset 5 kg vielä tiputettavana, tai ei kiloista väliä, kunhan kiinteytyy. En edes kuvittele edes 30 v kroppaani. :)

Vierailija
4/7 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkkinä vaikka Wilma S. ja eikös hänkin ole jo 50 v. tai jotain? Kovaa työtä se tietty vaatii, ilmaiseksi ei saa mitään.

Vierailija
5/7 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 41v, aloin keväällä liikunnan joka toinen päivä, syömisiä en juuri muuttanut koska tarkoitus ei ollut laihtua vaan muokata vartaloa ja kiinteytyä. Olen saanut nyt 6 kuukaudessa vyötäröltä pois 7cm ja lantiolta 5cm. Rasvaa on lähtenyt todella paljon ja kroppa muokkautunut ihan selkeästi lihaksikkaampaan suuntaan.

Vierailija
6/7 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaa kuntosalilla mahdollisimman suurilla painoilla ja harrasta lisäksi aerobista liikuntaa.

Ruokavalio tietenkin kuntoon. Luolamiesdieetin harrastaja ilmoitti näyttävänsä hyvältä alasti. Ei huono vaihtoehto. :)

Vierailija
7/7 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän