Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten onnistuisin unohtamaan miehet??

Vierailija
13.11.2011 |

Mä olen monta vuotta etsinyt jo "sitä oikeaa" ja kaikki yritykset menee niin mönkään kuin vain voi.. Taas yksi potentiaalinen kariutui ennen kuin ehti oikein alkaakaan... Huoh. Miten onnistuisin unohtamaan koko sukupuolen vaikka vain muutamaksi viikoksi/kuukaudeksi? Keskittyisin vain itseeni enkä vilkaisisikaan miehiin päin. Odottaisin sitä, joka tekee mun eteeni töitä, haluaa panostaa, haluaa juuri mut?? Nää muut ovat olleet loppujen lopuksi niin munattomia miehiä, joiden kanssa olen itse aina aktiivinen, en jaksaisi enää!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun yks oikein kunnolla sua satuttaa. Toki olis parempi kun pystyisit siihen ennenkuin niin tapahtuu.

Vierailija
2/5 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaan teet koko ajan kaikenlaista niin et ehdi ajatella niin paljon miehiä? Eihän parisuhteen haluamisessa sinänsä mitään väärää ole, 90 prosenttia ihmisistä haluaa kumppanin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaan teet koko ajan kaikenlaista niin et ehdi ajatella niin paljon miehiä? Eihän parisuhteen haluamisessa sinänsä mitään väärää ole, 90 prosenttia ihmisistä haluaa kumppanin.

pelkään vaan sitä, että jos täytän aikaani kaikenlaisella aktiviteetilla, tulee niistä yksinäisistä hetkistä entistä yksinäisempiä. Kuin yrittäisin huijata itseäni ja tajuan sen aina jäädessäni yksin. Jonkinlaiseen henkiseen asenteenmuutokseen tässä pitäisi ehkä pyrkiä.

ap

Vierailija
4/5 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedä miksi pitäisi suggeroida itsensä ajattelemaan, ettei halua eikä tarvitse parisuhdetta, kun suurin osa pohjimmiltaan kuitenkin tarvitsee.

Vierailija
5/5 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedä miksi pitäisi suggeroida itsensä ajattelemaan, ettei halua eikä tarvitse parisuhdetta, kun suurin osa pohjimmiltaan kuitenkin tarvitsee.

että pitää unohtaa ajatukset parisuhteesta tyystin, haluaisin vaan hetkeksi unohtaa aiheen ja olla etsimättä aktiivisesti.

ap