Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voi laittaa lasten kastekynttilät roskiin?

Vierailija
13.11.2011 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kirjahyllyä siivotessa mieheni heitti sen roskiin!!! Oli kuulemma niin käsineen näköinen.

No sain pelastettua sen...

Vierailija
2/10 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vasemmalla kädellä siirtää roskiksen kynttilän alapuolelle ja sitten vain löysää otteen kynttilästä. Ei se niin vaikeaa ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan olen kadottanut lapsena hiekkalaatikolle leikkiin saamani kastelusikan ja siitä mä kuulen harva se kerta vuodesta toiseen, kuullut jo kohta 40 vuotta. ;) Kerran sanoin äidilleni, että mitä ihmettä edes annoit leikkiin ulos sen lusikan, kun tietäähän sen miten voi käydä. Noh, sehän oli minun syyni, kun olin silloin 5-vuotiaana jo jankkaaja..

Vierailija
4/10 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset on kastettu vain ja ainoastaan siitä syytä, että silloin vielä elossa olleille isomummuille asia oli käsittämättömän tärkeä. Koska en itse eikä mieskään kuulu kirkkoon eikä moiseen jeesusteluun usko niin teimme näin ollaksemme vanhemmille sukulaisille mieliksi. En sko että lapselle kovin haittaa koitui ko. toimenpiteestä. Kynttilöitä ei ole ollut tarvetta säästellä ja turhaa rojua on muutenkin riittävästi kaapeissa.

Vierailija
5/10 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan olen kadottanut lapsena hiekkalaatikolle leikkiin saamani kastelusikan ja siitä mä kuulen harva se kerta vuodesta toiseen, kuullut jo kohta 40 vuotta. ;) Kerran sanoin äidilleni, että mitä ihmettä edes annoit leikkiin ulos sen lusikan, kun tietäähän sen miten voi käydä. Noh, sehän oli minun syyni, kun olin silloin 5-vuotiaana jo jankkaaja..

taas viskasin kummilusikani parvekkeelta alas,ja eihän sitä kukaan enää löytänyt.

Vierailija
6/10 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

just nakasin 4lapsen kynttilät roskiin..muutetaan ja haluan turhasta roinasta eroon=)Siis en jaksa kuljettaa vuodesta toiseen jotain puolix palaneita kynttilöitä mukana..ei ole mitään tunne sidettä niihin..tärkeämmät muistot,lastenpiirustuksia yms on säilötty varastoon laatikkoon=)

Vierailija
7/10 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaan typerää säilyttää kun en saa niitä syttymään :( tulee ihan pahamieli kun joka synttärinä kaivan ne esille ja yritän sytyttää mutta ei vaan syty. Eivät siis edes loppuunpala.

Vierailija
8/10 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä ollenkaan miten aikuiset voi luoda tunnesiteitä materiaan.

En säilyttäis kastekynttilöitä,piirustuksia,enkä todellakaan vaatteita.

No,mä en ota ees valokuvia joten taidan olla toinen ääripää.

Vierailija
9/10 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut, että kaivan ne esiin seuraavan kerran rippijuhlissa, eli niitä ei tässä välissä polteta ollenkaan.

Eri asia sitten on, muistanko niitä kaivaa esiin, kun ripille pääsyn aika on...

Kerron, vaikka eihän tätä kyllä edes kysytty.

Vierailija
10/10 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä ollenkaan miten aikuiset voi luoda tunnesiteitä materiaan.

En säilyttäis kastekynttilöitä,piirustuksia,enkä todellakaan vaatteita.

No,mä en ota ees valokuvia joten taidan olla toinen ääripää.

Olen ihan samanlainen. En tajua miten kastekynttilä voi olla jollekin merkityksellinen esine. Mutta enpä tajua monta muutakaan asiaa, joten tulen asian kanssa toimeen mainiosta. Each to their own.

Ja meidän perheessä on edellisen kerran kehitetty valokuvia vuonna 2009.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi