Minkä tyyliset viestit ohitat jo otsikkoa vilkaisemalla?
Minulla jää väliin kaikki typerät, kuten tuo kassaneiti-aloitus. Samoin vhh-aiheeseen liittyvät ja lestadiolais-viestit.
Ehdottomasti jää lukematta kaikki seiskalehti-jutut ja julkkisaiheet.
Jäähän vielä jotain.
Kommentit (22)
jotka herättävät älyllistä mielenkiintoa.
Jätän avaamatta, jos otsikossa ei kerrota mitä viesti koskee.
sekä viestit, joissa pohditaan miellyttääkö oma ulkonäkö miestä.
Mitä mieltä-aiheet jäävät lukematta. Samoin muut, joissa ei selviä, mitä aihe sisältää.
Lisäksi subjektiivinen päivähoito-oikeus-keskustelut. Eivät johda mihinkään.
Usein lukematta jää Palstahullun avaukset, karppaukseen, Big Brotheriin, julkkiksiin, Tyrnävään (tai mihin tahansa ruodittavana olevaan tragediaan) ja painoon liittyvät ketjut. Mutta joskus luen noitakin. Myöskään lastenvaatteet eivät hirveästi jaksa kiinnostaa.
väkivaltaan vihjaavat (varsinkin lapsiin kohdistuvat) viestit ja yleensäkin kaikkiin tragedioihin viittaavat.
salkkarit
palstahullut
omaisuus ja sen arvo
muoti
palkat
rasistiset
persut
sijoitus
sellaiset jossa mainitaan exä, sossu, läski tai karppi.
ovikset ja epparit sekä yleensäkin synnytysjutut melkein aina, lestadiolaiset, "lasten suusta" kuultua, aborttiväännöt harvemmin jaksaa kiinnostaa.
ennustamiseen liittyvät, konkreettiset kyselyt jostain taudista tai vaikka potalle opettamiseen liittyvät.
Nää "ihonalaiset" ym. loiset
Nauroin tälle ääneen, kiitos!
miksi joku on läski-jutut, BB:t, Tuksut ja Parviaiset
- karppaus
- lihavien ihmisten haukkuminen
- Huutonet ja kirppis ylipäätään
- BB ja muut typerät TV-ohjelmat
- imetysaiheet
- vauvojen ruuat
- pesupähkinät ja muu ekohörhöily
Siitä tulee ensimmäisenä mieleen kärpäsentoukat tai syyhypunkit
ohis
päivähoitojutut, rasistiset jutut, yliseksistiset jutut
nämä BB sun muut tositv-aloitukset. Myös suurimman osan muista tv-sarjoista tehdyt aloitukset. Palstahullut jätän lukematta jos aloituksen otsikosta pystyy päättelemään. Samaten nuo "miksi naapurin somaleille ostettiin 50-tuumainen tv" -tyyppiset rasistiset avaukset.
Useimmat lapsi- ja vauva-aiheiset, BB- ja muut tv-ohjelma-aiheet, "hauskat" aloitukset, useat aloitukset joissa kirjoitusvirheet yhdistettynä tyhmiltä tuntuviin kysymyksiin.
mitään BB-juttuja, rasistisia juttuja, "muka-hauskoja" juttuja tyyliin "unohdin mieheni vihannesosastolle" tai "törkee kassaneiti", karppaukseen liittyviä juttuja tai muita ulkonäköjuttuja. Tyhmää p*skaa on palsta täynnä mutta jää tänne silti jotain luettavaakin.
- BB
- Salkkarit
- Minkä kokoinen /merkkinen/mallinen haalari lapselle?
- Pillu, tissi, perse, maharöllökuvaketjut
- sheivausjutut
- exä on perseestä -aiheiset jutut, yleensäkin eroa ja exiä, nyxiä, sunmuita kummajaisia koskevat jutut
- Mitä mieltä nimestä ja muut nimi-ketjut ellei ole joku harvinaisen herkullinen, kuten Joeliina -ketju jossa äiti itse kommentoi.
On varmaan sata muutakin aihetta - etusivulla kulloinkin olevista olen lukenut yleensä max. 10 kpl ja kommentoinut ehkä yhteen. Silti olen ihan koukussa tähän palstaan :)
- karppaus (karppaan kyllä itse)
- bb (en seuraa)
- mamu- ja persu-aiheiset (lukisin hommafoorumia jos kiinnostaisi)