Sossut tarjoaa tukitoimena ilmaista päiväkotipaikkaa vaikka sellainen lapsella jo on.
Ja kun kieltäydyin sossujen tarjoamasta päivähoitopaikasta, johon olisi liittynyt päiväkodin raportointivelvoite lapsesta sossuille ja muuta kyyläämistä, on nyt tietenkin helppo kirjata lapsen papereihin, että äiti kieltäytyi tarjotuista tukitoimista.
Päiväkotipaikka on ilmainen, koska tuloni ovat pienet eivätkä siitä koskaan nouse ja lisäksi lapsi ollut päiväkodissa jo vuoden.
No, saahan tuosta kätevästi paperille lauseen, että tukitoimia on ainakin yritetty tarjota.
Vittu mitä kusetusta avohuollon tukitoimet, olkaa tarkkoina jos teille niitä tarjotaan.
Kommentit (29)
Alkaako lääkkeiden vaikutus taas loppua? Avauksesi kuulosti vielä ihan järkevältä mutta loppuketjua kohti tyylisi palasi samaan vanhaan länkytykseen.
Kirjoittelee itselleen, kun kukaan jaksa enää vastailla väsyneisiin provoihin.
ilmoituksen sossulle, kun me ei sovittu uutta palaveria ja mä pelkään että me ei olla enää joulukuussa asiakkaita eikä siks saada niitä joululahjoja. Pliis, laittakaa ilmoitus sossuille.
En tiedä missä lapset tällä hetkellä ovat, nehän asuvat isällä eikä mulla ole tapaamisoikeuksia, niin miks mun pitäis lasten olinpaikka tietää?
Mulla on oma elämä ja lapsilla ja niiden siittäjällä omansa.
tositoimiin. Paskaa länkyttävät leuat kipeinä, mutta kun pyydetään apua että lastensuojelun asiakkuus säilyy, niin yksikään mamma ei kykene tekemään edes nimetöntä ilmoitusta.
Miten minä tämän jotenkin arvasin, koirat haukkuu ja karavaani kulkee..
perheesi tilanteessa, syyttä suotta et lastensuojelun/aikuissos.työn asiakkaana ole... et graavia ongelmaa teillä on ja vielä enemmän kun täällä sossuja halveeraat: olet juuri sitä ikuisesti paimennettavaa sakkia joiden perhe-elämät tukitoimineen, huostaanottoineen, toimeentulotukineet yms. yms. tulee muitten maksettavaksi...
ja ihan ilman naiiviutta. minusta on tehty ls-ilmoitus (naapuri teki aiheetta - kävin kerran juttelemassa siellä, he kävivät kerran kotona ja asia ole selvä. Ilmoitus oli aiheeton ja homma jäi siihen. Tästä on jo 10 vuotta aikaa eikä yksikään ls-viranomainen ole minua vainonnut tms. siksi, että joku aikoinaan teki aiheettoman ilmoituksen. Eivät ne viranomaiset vainoa jos asiat ovat oikeasti kunnossa eikä seurantaan ole aohetta.
Mutta on toki helpompi valittaa, että vainotaan syyttä suotta kuin että joutuisi myöntämään, ettei kaikki ole kunnossa.
Tämän ketjun aihe oli sossun tarjoama tyhjä paketti, eli tukitoimet, jotka eivät käytännössä muuta mitään, koska ovat jo olemassa.
Olen pahoillani että osalle mammoista on lusikalla annettu, niin ei voi kauhalla ottaa.
Ja kirjoitin ettei seuraavaa palaveria ole sovittu, nyt olen huolissani siitä säilyykö meillä asiakkuus siihen asti että joululahjat saadaan.
Täällä ei ole sitä sun sossua päivystämässä näitä sun avunhuutoja. Mene ihan sinne toimistoon niitä joululahjoja selvittelemään :) lääkkeet kannattaa myös ottaa annosteluohjeen mukaisesti.
Tämän ketjun aihe oli sossun tarjoama tyhjä paketti, eli tukitoimet, jotka eivät käytännössä muuta mitään, koska ovat jo olemassa.
Olen pahoillani että osalle mammoista on lusikalla annettu, niin ei voi kauhalla ottaa.
Ja kirjoitin ettei seuraavaa palaveria ole sovittu, nyt olen huolissani siitä säilyykö meillä asiakkuus siihen asti että joululahjat saadaan.
ja pelastaa pienokaiset hirviövanhemmilta. Ei muuta kuin ilmoitusta Oulun sossuun, niin mulla säästyy joululahjarahat.
Ai niin, tyhjän saa pyytämättä.
Lapset isälle, asuu sikolätissä, ei viitsi siivota, kun "asuu yksin" jne. Siis missä ne lapset nyt on ja minne ne on menossa?
Taitaa sossu olla ihan asialla...