soittaisitko poliisit naapurin metelin takia?
eli,seinänaapuri pitää bileitä;musiikkia huudatetaan niin saatanasti,ja bassosta ei varmaan enempää irti lähdekkään... hiljaisuus alkaa klo 23. ajattelin kestää siihen asti,ja sitten soittaa poliisit paikalle vaientamaan nuo perkeleet. näin on aiemmassa taloyhtiössä isännöitsijä neuvonut tekemään. ja teinkin.
nyt asumme rivitalossa,ja lapsetkin heräsivät tuohon saatananmoiseen mekastukseen,tuntuu,että talo tärisee.
soittaisitko sinä poliisit vai kärsisitkö perheesi kanssa läpi yön?
Kommentit (23)
Näin olen kuullut, ja arvelen myös toisen kokemukseni perusteella. Näin kerran bussin ikkunasta tappelun, joka näytti aika rajulta. Soitin saman tien 112, koska en hentona naisihmisenä uskaltanut lähteä väliin ja olin sitä paitsi bussissa, eli en heti olisi päässyt uloskaan.
Vastaus oli tyly: oletko yrittänyt itse? Kun sanoin, että en kun olen bussissa, niin hätäkeskuksen täti totesi, että jaaha, eivät sitten lähetä partiota, jos en viitsi itse tehdä asialle mitään.
Tuskinpa siis lähettävät pollareita teillekään, jos et ensin itse käy juttelemassa naapurin kanssa.
ensin kannattaa kärä sanomas naapureille heirän metelöinnistä jos se ei auta soitto poliisille asun itekki rivitalossa onneksi täälä on rauhallista sakkia en kyllä metelöintiä kauvaa kattelisi mikäli sellaista olisi poliisit soittaisin jos ei puheet auttaisi kyllä nyt jotku säännöt pitää joka talo yhtiös olla
ja mennä niiden oven taaksen huomauttamaan asiasta. ei ole minun tehtäväni huomautella heille taas samasta asiasta. jos ei kerralla mene perille,niin sitten järeämmät keinot käyttöön,olen sitä mieltä.
olin itsekkin siis jo nukkumassa,ja heräsin tuohon metakkaan. vituttamaankin alkaa.
ap