Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä oon niin rakastunut vieraaseen mieheen.. hän ei kyllä tiedä tästä mitään

Vierailija
12.11.2011 |

eikä saa tietäkään.

En muista milloin viimeksi olisin ollut näin ihastunut. Ajattelen tätä miestä vähän väliä, joka päivä. Tätä on jatkunut jo pari kuukautta.

Näen tätä miestä erään työprojektin vuoksi pari kertaa viikossa. Kohta työprojekti kyllä loppuu.

Enkä tajua, miksi olen häneen näin ihastunut, ei hän ole mitenkään kummallisen komea eikä muutenkaan mitään erikoista. Mut mä oon silti ihan myyty. Ja ihan naimisissakin, kuten tämäkin mies omalla tahollaan.

En aio mitään tehdä asian eteen, odottelen, että tunteeni hiipuvat jahka tämä työprojekti loppuu enkä enää näe häntä niin usein. Kunhan nyt vaan tulin kertomaan, kun on niin outoa kun vatsassa on perhosia, viimeksi tuntunut tältä siis joskus teininä, outoa!!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös sama tilanne, en voinut uskoa, että enää ylipäätään ihastuisin kehenkään ja nyt olen kuin teini. Olin ihan tyytyväinen elämääni ja sitten - pam!

Minäkään en voi käsittää, miksi "valitsin" juuri hänet tunteideni kohteeksi, ei hän ole todellakaan mies jota katsoisin ulkonäön puolesta kahta kertaa. Hän vain on, no, jotenkin niin minulle tehty ja sopiva.

No, mitään ei tule tapahtumaan. Välillä nautin tästä tunteesta ja välillä odotan, että unohtaisin.

Vierailija
2/2 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös sama tilanne, en voinut uskoa, että enää ylipäätään ihastuisin kehenkään ja nyt olen kuin teini. Olin ihan tyytyväinen elämääni ja sitten - pam!

Minäkään en voi käsittää, miksi "valitsin" juuri hänet tunteideni kohteeksi, ei hän ole todellakaan mies jota katsoisin ulkonäön puolesta kahta kertaa. Hän vain on, no, jotenkin niin minulle tehty ja sopiva.

No, mitään ei tule tapahtumaan. Välillä nautin tästä tunteesta ja välillä odotan, että unohtaisin.

Nämä perhoset vatsassa tuntuu toisinaan aivan ihanilta, ihan kuin olisi enemmän hereillä taas elämässään, tai jotain...

mutta toisaalta sitten haluaisin jo unohtaa, raastaa kun tietää, ettei tämä voi johtaa mihinkään.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla