Onko täällä ketään joka on menettänyt koko perheensä esim. jossain onnettomuudessa?
Miten siitä voi selvitä? Vai voiko? Se on mun kamalista kamalin painajainen. Ajattelen että jos omalle kohdalle kävisi niin varmaan joko tappaisin itteni tai muuttaisin jonnekin katulasten joukkoon kehitysmaahan, mutta eihän sitä voi oikeesti tietää mitä tekis..
Kommentit (11)
Ei koskaan ole kukaan menettänyt kaikki läheisiään onnettomuudessa, jos on niin sitten tarvis linkkiä juttuun.
itsensä tappaminen ole niin helppoa kuin luulisi. Luultavasti et myöskään muuttaisi minnekään kadulle vaan jatkaisit elämää (pahimman shokin yli päästyäsi).
minkälaista se olisi, kamalaa tietysi, mutta ei sitä kauheutta voi kukaan kuvitella, joka ei sitä ole kokenut. Mutta jotain tänsuuntaista ajatusta mulla ainakin on eli ehkä se menee kliseisesti päivä kerrallaan ja ei ole enää pelkoa mistään, kaikki tärkeä on jo menetetty :(. Ehkä on vapaus päättää päivänsä tai siirtää sen tulevaisuuteen jos tuntuu, että jaksaa vielä sen päivän. Näin minä ajattelen, että EHKÄ voisi olla...Voimia kaikille, joille näin kamalasti on käynyt!!
Kyllä sitä tragediaa on ollut tuskaisaa seurata, olla tukena ja kuunnella ja auttaa.
Itse en selviäisi lapseni menetyksestä järjissäni, saati sitten koko perheen.
Ystäväni lapsen menetyksestä on nyt pari kuukautta ja ikävä on vielä niin suuri, ja kuulemma sydän tyhjä. Mikään ei voisi satuttaa ja loukata enempää.
menetti tsunamissa miehensä ja kolme pientä lastaan. Käsittääkseni toipuminen vei pitkään (myös nainen loukkaantui pahoin) ja hänen oma perheensä otti asian hirveän raskaasti. Perhe jaksoi tukea, mutta sitten kun nainen oli päässyt jotenkuten jaloilleen, niin perheenjäseneltä loppui voimat.
Olen ajatellut tuosta Tyrnävän tapauksesta, miten raskasta se on myös läheisille. Myös sen miehen vanhemmille.
Meiltä on kuollut lapsi ja oma kokemus ja muidenkin on, että sen jälkeen sitä vasta pelkää. Perusturvallisuus on järkkynyt niin pahoin, että ihan eri lailla pelkään muiden lasteni kuolemaa.
Meiltä on kuollut lapsi ja oma kokemus ja muidenkin on, että sen jälkeen sitä vasta pelkää. Perusturvallisuus on järkkynyt niin pahoin, että ihan eri lailla pelkään muiden lasteni kuolemaa.
retostella omilla kolttosillas mutta aihe ei käsaittänyt yhtään aloitusta.
perhe on kuollut tuolla yllä ja silloin ei ole enää mitään pelättävää, kun kaikki jo menetetty...
Ei koskaan ole kukaan menettänyt kaikki läheisiään onnettomuudessa, jos on niin sitten tarvis linkkiä juttuun.