Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa käydä vaikkapa kaupassa kun vastaan tulee ihmisiä joilla on varaa pitää kallista ulkonäköä

Vierailija
11.11.2011 |

Ihmisiä, joilla on varaa ostaa kaupasta vaatteita, jopa urheiluliikkeestä jotain kosteussuojavaatteita. Ihmisiä, joilla on varaa käydä kampaajalla ja värjäyttää hiuksensa. Ihmisiä, joilla on varaa meikata. Ihmisiä, joilla on ehjät, uudennäköiset kengät. Ihmisiä, joilla on muotivaatteita ja -koruja. Ihmisiä, jotka ovat hoikkia ja terveitä.

Tunnen, että elän jossain eri planeetalla.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta kuljen kyllä just niin räsyissä vaatteissa kun kulloinkin huvittaa. Mun ei oo mikään pakko panostaa työn tai minkään muunkaan takia ulkonäkööni, joten en sitä tee.

Että mielestäni ihan turha alemmuuskompleksi :)

Vierailija
2/12 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla mahdollista nousta köyhyydestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mielestäni ihan turha alemmuuskompleksi :)

Alemmuskompleksi tuleekin siitä, ettei ole vaihtoehtoja ja vapautta valita.

Vierailija
4/12 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hankin kaikki vaatteeni käytett, ynä huutiksen tai kirpparien kautta. Vaatteeni ovat kivoja ja keskinkertaisesti trendikkäitä. Kaikki mun urheiluvaatteet on laadukkaita, samoin kuin kaikki kengät on laadukkaita. IHAN KAIKKI on silti hankittu muutamalla kympillä käytettynä, osa melkein ilmaiseksi. Harrastan liikuntaa joka ei maksa mitään, eli lenkkeilen paljon ja syön edullista kunnon kotiruokaa ja pysyn hoikkana. Näin on helpompi löytää vaatteitakin. Hiukset on hyvin vaaleat, paksut luonnonkiharat, "Wash&go" mallia luonnostaan. Jos näkisit minut kaupassa et välttämättä tajuaisi ensi näkemältä että olen aivan totaalisen pee-aa.

Vierailija
5/12 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla mahdollista nousta köyhyydestä?

ei näytä kauhean realistiselta.

ap

Vierailija
6/12 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkkamaukkaa saa parilla kympillä. Kirppareilla ja huutiksessa on tarjolla uudenveroista rättiä vielä halvemmalla.

Meikitkin saa halvalla marketista. Okei, kampaajallakäynti maksaa maltaita, mutta jos on klassinen pitkä malli niin ei tarvi käydä kovin usein. Nykyään on sitäpaitsi muotia olla oman värinen, eli värjäykseen ei tarvitse rahojaan laittaa.

Laihduttaminen on ilmaista. Terveyttä ei valitettavasti voi ostaa edes isolla rahalla, joten se ei tähän sun listaan oikein edes sovi. Sulla taitaa olla itsetunto-ongelma. Ootko puhunut siitä kellekään?

Vierailija
7/12 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hankin kaikki vaatteeni käytett, ynä huutiksen tai kirpparien kautta. Vaatteeni ovat kivoja ja keskinkertaisesti trendikkäitä. Kaikki mun urheiluvaatteet on laadukkaita, samoin kuin kaikki kengät on laadukkaita. IHAN KAIKKI on silti hankittu muutamalla kympillä käytettynä, osa melkein ilmaiseksi. Harrastan liikuntaa joka ei maksa mitään, eli lenkkeilen paljon ja syön edullista kunnon kotiruokaa ja pysyn hoikkana. Näin on helpompi löytää vaatteitakin. Hiukset on hyvin vaaleat, paksut luonnonkiharat, "Wash&go" mallia luonnostaan. Jos näkisit minut kaupassa et välttämättä tajuaisi ensi näkemältä että olen aivan totaalisen pee-aa.

niille naisille, joilla on edes vähän luonnonkiharaa hiuksissaan. Heillä on niin helppoa, kun ei tarvitse aina pitää samaa räkälettiä päässään. Tasan ei käy onnen lahjat.

ap

Vierailija
8/12 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkkamaukkaa saa parilla kympillä. Kirppareilla ja huutiksessa on tarjolla uudenveroista rättiä vielä halvemmalla. Meikitkin saa halvalla marketista. Okei, kampaajallakäynti maksaa maltaita, mutta jos on klassinen pitkä malli niin ei tarvi käydä kovin usein. Nykyään on sitäpaitsi muotia olla oman värinen, eli värjäykseen ei tarvitse rahojaan laittaa. Laihduttaminen on ilmaista. Terveyttä ei valitettavasti voi ostaa edes isolla rahalla, joten se ei tähän sun listaan oikein edes sovi. Sulla taitaa olla itsetunto-ongelma. Ootko puhunut siitä kellekään?

Puhunut olen. Paljon paljon.

ap

Vierailija
9/12 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa onnellisia, jos teillä on siihen tarpeeksi terveyttä.

ap

Vierailija
10/12 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on joku vakava krooninen sairaus?

Vierailija
11/12 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse näytä kivalta kaupassa käydessäni, mutta se johtuu siitä, että kuljen pyörällä joten minulla on melkein aina päällä pyöräilykypärä ja heijastinliivi. Siis vaikka olisi kuinka kiva takki (ja minulla on!), näytän noissa tamineissa aika höhlältä.:)

Laadukkaita meikkejä löytyy alennuslaareista ja ne kestää vuosia, vaatteitakin löytää kuten edellä mainittu. Korvien välissä on tuo juttu.:)

Vierailija
12/12 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse näytä kivalta kaupassa käydessäni, mutta se johtuu siitä, että kuljen pyörällä joten minulla on melkein aina päällä pyöräilykypärä ja heijastinliivi. Siis vaikka olisi kuinka kiva takki (ja minulla on!), näytän noissa tamineissa aika höhlältä.:) Laadukkaita meikkejä löytyy alennuslaareista ja ne kestää vuosia, vaatteitakin löytää kuten edellä mainittu. Korvien välissä on tuo juttu.:)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän