Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia hiustenpidennyksistä, Helsinki tai Espoo...

Vierailija
11.11.2011 |

mistä saisi laatua kohtuuhintaan? Kerro kokemuksistasi, kauanko pysyivät päässä, olitko tyytyväinen ja mitä maksoivat? Mistäs ripsiä saisi ja samat kysymykset? Anti tulla, niin odottelen... Kiitos ;-)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienessä firmassa nimeltä Heavenly nails. Muista paikoista ei ole kokemusta, mut tuo on ainakin ollut hyvä paikka. Oon kokeillut sinettejä, teippejä ja ompelupidennystä (tai oikeastaan tuuhennosta) ja tuo ompelutekniikka passas mulle parhaiten. Teippejä kävin nostamassa reilun parin kk:n välein, sinettejä tarvitsi uusia vähän harvemmin. Ompelutuuhennosta olen nostanut n. 4 kk:n välein.

Vierailija
2/2 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lopputlos oli, että aina, kun hiukset vaihdettiin ( mulla noin 3kk välein ) niin meni se 500€, vähintään - ja mun omat hiukset alko olla ihan sairaan huonos kunnossa, siis sanalla sanoen: hirveät - ja tukkaa myös lähti ihan järjettömästi.

Nyt oon ollut ilman pidennystä/tuuhennosta noin puoli vuotta ja täytyy sanoa, että vaikeeta tään on. Kuulostaa naurettavalta, tiedän, mutta mä niin totuin siihen, että mulla on ns. iso tukka ja tää oma kun on tällänen ohut ja nyt myös lyhyt...koen, että oon ulkonäöllisesti nyt aivan eri luokkaa, kuin mitä olin silloin, kun mulla oli NE vielä päässä.

Mut kalliiks se tulee ja loppujen lopuks omat hiukset harvenee. Tai et näin kävi mulle.

Ja tuhannen taalan kysymys: miksköhän Paris Hilton luopui sineteistään? Hän, jolla on kaikki maailman kampaajat ja pelit ja vehkeet käytössään...( juu, en tod vertaa itseäni paris hiltoniin - niin sekaisin en sentään ole - mut tarkoitan vaan sitä, että hiuset voi sinetien takia mennä pilalle paremmissakin piireissä...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan