Työpaikan pikkujoulumenussa kylmäsavulohisalaatti, majoneesi,
valkoviiniä/olutta ja patonkia.
En taida mennäkään, koska olen raskaana eikä töissä vielä tiedetä. En voi syömättäkään olla koko iltaa. Eikö kylmäsavulohi ole kiellettyjen listalla, ja majoneesi myös?
Kommentit (8)
Mulle sanottiin neuvolassa että majoneesia saa syödä Suomessa muttei matkoilla.
Vaikka onhan siinä kai jonkinlainen salmonellariski. En tiedä, onko se sikiölle vaarallinen.
Sitä kylmäsavulohta en söisi, koska on epätodennäköistä, että se olisi samana päivänä pyydettyä kalaa...
Jättäisin juhlat väliin, jos tuo on ainoa tarjoilua ellen sitten kehittäisi kala-allergiaa.
Vain vakuumipakatussa kalassa on listeriariski, tuskin on sellaista tuo. Ja majoneesia saa syödä. Aika ankea tarjoilu muuten jos ei mitään muuta ole =O
Vain vakuumipakatussa kalassa on listeriariski, tuskin on sellaista tuo. Ja majoneesia saa syödä. Aika ankea tarjoilu muuten jos ei mitään muuta ole =O
Ainakin kaikki kaupassa näkemäni kylmäsavulohi on ollut vakuumipakattua eli kiellettyä
Onko iso työpaikka? Jos ei, niin tarjoa, että viet itse toiseksi salaattivaihtoehdoksi vaikka kana-pasta-salaatin.
listeriaan mitenkään, vaan valmistustapa joka ei tapa bakteeria ja pitkä säilytysaika, jonka aikana se ehtii lisääntyä vahingollisiin määriin. Kylmäsavulohi; BINGO!
valkoviiniä/olutta ja patonkia.
En taida mennäkään, koska olen raskaana eikä töissä vielä tiedetä. En voi syömättäkään olla koko iltaa. Eikö kylmäsavulohi ole kiellettyjen listalla, ja majoneesi myös?
Onpa köyhät pikkujoulut! Tosi ankea tarjoilu!