Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

V*tuttaa

Vierailija
10.11.2011 |

Mies joka flirttaa kuin viimeistä päivää. Tekee tikusta asiaa ja jää aina juttelemaan niitä näitä kun nähdään. Koskettaa ohimennen, katselee, hymyilee. Käytttäytyy just siten, kuin ihastunut ihminen käyttäytyy.

Ja sitten.

Se onkin varattu. Eikä niillä taida kovin huonosti mennä, vaikka eri osoitteissa asuvatkin. Ei se koskaan puhu naisestaan juuri mitään, eikä mulle varsinkaan, mutta satuinpa tänään samaan kahvipöytäkeskusteluun jossa se kyseli matkavinkkejä. Ovat lähdössä yhdessä reissuun.

Kai niille jotain perheenlisäystäkin on tulossa, en tiedä.

Ärsyttää, ottaa päähän, v*tuttaa. Miks sen pitää leikkiä mun tunteilla?!! Tai jos se ei sitä tee, niin miks mun pitää olla niin s**tanan idiootti, että olen kuvitellut sille jotain tunteita mua kohtaan?!

Mä vihaan miehiä. Ja varsinkin tuota miestä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin ystävällisen katseen ja hymyn, ei kannata toivoa liikoja. Kaikki eivät halua puhua yksityiselämästään muutenkaan ja haluavat olla ystävällisiä muille. Pieni flirtti taitaa muutenkin olla sallittua, vaistomaista toimintaa, joka on lopulta myös vain ystävällinen ele. Ehkei kannata odottaa liikoja hymyltä ja katseelta. Noilla kriteereillä minulla olisi paljon ihailijoita ja ihastuksia niin naisista kuin miehistäkin, vaikka olen ihmisille mielestäni vain ystävällinen ja luonteeltani puhelias.

Vierailija
2/3 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"pelkästä hymystä ja katseesta", on tässä muutakin josta en jaksa avautua. Olkoon.

Ja mä kyllä erotan ihan viattoman flirtin ja ystävällisyyden siitä muusta.

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo sun syy. Pää pystyyn, sä oot vaan hänen mielestään viehättävä, eikä se voi mitenkään haitaksi olla :)

Noita löytyy. Yleensä yhteistä näille on: yksinhuoltajaäidin kasvattamia (tottuneet että naisia pitää miellyttää, ja oppineet myös miten se tehdään), ja ikuinen pätemisen tarve. Muuten aika köyhistä oloista (asunu jossain karseessa lähiössä), mut sit on päässyt jossain loistamaan (urheilu, naiset tmv), ja jäänyt koukkuun muilta saamaansa huomioon ja hyväksyntään. Kokee olevansa stara. Ei siis pysty lopettamaan sitä flirttaamista. Varmaan se sunkin pöksyissä ihan mielellään kävis, vaikka onkin jo puoliso.