Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumman kuuluu soittaa, kaverista kysymys:

Vierailija
10.11.2011 |

Tapahtui viime viikonloppuna:

Kutsuin ystäväpariskunnan kylään tulevana viikonloppuna.

Rouva sanoi, että käy muuten, mutta hän ei ole varma, lähteekö risteilylle, kun saattaa päästä eräälle ilmaiselle matkalle mukaan, selviäisi alkuviikosta.

Minä sitten siihen, että selvä, meillä ei muuta menoa ole sovittuna vielä, että jos ollaan alkuviikosta yhteydessä ja ilmoittelet, että menetkö risteilylle.

Rouva lupasi näin tehdä.

Arvatkaa, onko soittanut?! No ei.

Kuuluuko minun nyt soittaa, että oletteko tulossa, vai antaa olla?

Hirveän ärsyttävää, kun aikuiset ihmiset eivät voi soittaa, jos lupaavat, ja ilmoittaa! Kyse on hyvästä kaveripariskunnasta, joiden kanssa siis kyläilty puolin jos toisin ennenkin, usein me olemme kutsuneet heidät kylään tai meille joihinkin juhliin. Harmittaa tuollainen, mutten viitsisi aina olla se, joka ottaa yhteyttä ja käskee kylään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

24 lukenut, kukaan ei vastaa?

Vierailija
2/4 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä odottaisi kylään. Hänen olisi pitänyt soitella, joten mä jättäisin jutun tuohon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei välttämättä ole "ilkeydestä" vaan siitä että teillä on näkemysero. Sinä oletat että ko. nainen soittaa jos ei pääse teille, ja hän ehkä olettaa että soittaa vain jos on tulossa. Näissä on paljon henkilökohtaisia eroja, vaihtelee miten on "tottunut toimimaan" ja sitte voi tulla epäselviä tilanteita kun se oma "opittu malli" onkin toisella erilainen mitä itsellä :)

Vierailija
4/4 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sille kaverilles ja kysy, niin ei tarvitse ihmetellä. Se on sentään sun hyvä kaveri.