Siskoni haukkuu lastani :(
Haukkuu läskiksi, lihapullaksi ja ylipainoiseksi. Lapsi on nyt 11 vuotias, 137 cm pitkä ja painaa 29.5 kiloa, eli normaalipainoinen. Siskoni on vakavasti alipainoinen. Ennen oli ylipainoinen, muttei enää. Hän myös kritisoi vaatteita, joita lapseni pitää ja takavarikoi lapselta tavaroita siten, että ottaa ne omilleen lapsilleen. Muutenkin on monta kertaa puhunut lapsestani pahaa :(. Tyttöni on ihan kunnollinen. Todella mukava, mutta ei ole mikään suosittu eikä kavereitakaan ole montaa. Todella herttainen ja kiltti. En ymmärrä siskoani.
Kommentit (8)
ja sinä märsyät siitä vauvapalstalla??
Nyt haukut sen siskosi pataluhaksi ja vielä itse tekisin sen lapseni kuullen. Sanoisin että voi pysytellä pois näköpiiristä jos ei osaa asiallisesti käyttäytyä ja olla varastelematta toisen omaisuutta.
Ja ne tavarat käsket palauttamaan tällä punaisella sekunnilla, tai poliisi tule ne hakemaan.
Tekee sun tyttösi itsetunnolle ihmeitä huomata, että äiti hyväksyy hänet täysin ja pitää hänen puoliaan ihan ketä tahansa vastaan.
Itse pistäisin välit jäähylle pitkäksi aikaa ja vaatisin jokaikisen tavaran takaisin. Oletko sanonut tuosta siskollesi?
niin laita lapsi dietille. Älä syötä sille niitä herkkuja! Aika painavahan tuo on.
Meillä 5v. painaa viitisen kiloa vähemmän ja pituutta 113 senttiä eikä todellakaan ole läski, ei edes lääkärin mielestä.
Ja itse asiaan. Olen kolmosen kanssa täysin samaa mieltä. Anna takaisin ja puolusta lastasi. Älä ole tossukka.
Kumpi on tärkeämpi, lapsesi vai siskosi? Sun lapsi ei osaa puolustaa vielä itseään, se on sinun homma! Älä anna noin törkeesti kävellä vain ylitsesi. Älä ole mikään tiskirätti vaan puolustaudu
Painaa 30 kiloa ja pituutta 130 senttiä. Ihan normaali vartaloinen. Sporttinen kuin mikä! Lihakset näkyy jo kivasti.
Kouluterkalla kehuttiin että pitkä, jos olisi lyhyempi niin olisi ylipainoinen. Mutta nyt on ihan sopusuhtainen.
Sinä olet velvollinen pitämään lapsesi puolia,hän ei siihen vielä itse pysty.Ihmettelen suuresti ettet ole jo niin tehnyt...
Lapsesi ei muuten todellakaan ole ylipainoinen.
Siskosi on siis lapsesi täti. Oma tätini nälvi, piikitteli ja kommentoi minua yli 30 vuotta, eikä oma äitini puuttunut siihen, koska ei uskaltanut uhmata sisartaan.
Lopulta tästä seurasi se, että suhde äitiini on tätä nykyä etäinen ja pinnallinen, tätiin en välitä olla missään yhteydessä. Eniten tästä kärsii äitini, joka on pikku hiljaa ymmärtänyt, että olisi kannattanut hoitaa asiat aikanaan toisin.
Eli, jos sama toistuu sinun kohdallasi, pahiten tulet kärsimään sinä, kun tyttäresi siivoaa aikuisena myös sinut elämästään.
niin laita lapsi dietille. Älä syötä sille niitä herkkuja! Aika painavahan tuo on.