Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä hinnalla te olette myyneet kirpparilla lasten ulkovaatteita?

10.11.2011 |

En osaa hinnoitella yhtään, ekaa kertaa menossa myymään. Alakouluikäisten lasten ulkovaatteita, takkeja, ulkohousuja, kenkiä jne.

Laatumerkkejä (Ticketiä yms.), ei mitään Anttilakamaa :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan laatumerkkejä, ei Anttilakamaa

Vierailija
2/9 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetty on aina käytettyä vaikka olis kuinka uudenveroista. max 50 laittaisin hinnaks...voi olla ettei silläkään mee esim. joku haalari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Popin talvipuvun (takki + housut). Hinta oli 35e. Ajattelin että 20e olisin voinut maksaakin. Riippuu tietysti myös kirpparista miten kauppa käy ja millä hinnoilla.

Vierailija
4/9 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

erilaisia toppahousuja ja -takkeja, hinnat oli 4-12€, kaikki meni kaupaksi. Rukkasia olen myynyt kunnosta ja merkistä riippuen 1-6€.

Kenkiä möin 3-15€.

Pöytäkirppiksellä Itä-Suomessa.

Vierailija
5/9 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyväkuntoisia olen ostanut hintaan 35 euroa. Nyt joku oli pistänyt 50 euroa kalliista haalari-takki yhdistelmästä. Ei ole mennyt. Luulen, että siinä meni kipuraja.

Reimatec on 20 euroa, Ticketistä saa tuon vajaa 40 euroa. Näin meillä.

Vierailija
6/9 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirpparilla, jonathanin toppatakki 4e, lenne vk-haalari 7e, remu vk-haalari 6e, remu toppahaalari 6e, lindexin sievistelytakki 3e, kappahlin trenssi 3e, kuoman toppakengät 1e ja viking goretexit 3eja sisävaatteita myin ihan eurolla parilla, niitäkin meni aika hyvin.

Mutta kaikki ulkokamppeet meni kun hinnoittelin (ehkä vähän liiankin) edullisesti. Muut pyytää vastaavista vaatteista helposti kaksinkertaisen hinnan. Joku reimatecin haalari, jossa polvinukkaa maksaa 20e, ehkä huutiksessa menee, mutta kirpparille ei.

Jotkut pyytää goretexeistakin kympin, en tiedä maksaako kukaan KÄYTETYSTÄ kengästä niin paljoo, vaikka kaupassa maksaakin 80e niin jotain rajaa hinnoitteluun

Vierailija
7/9 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen myynyt cupcaken ja molon haalareita vähän yli satkulla ja vähän alle kunollut jo kulumaa. hyvistä talvikengistä 40 e ja huonoista reilu parikymppiä. Hanskoja vajaa 20 e jne.

Vierailija
8/9 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen myynyt cupcaken ja molon haalareita vähän yli satkulla ja vähän alle kunollut jo kulumaa. hyvistä talvikengistä 40 e ja huonoista reilu parikymppiä. Hanskoja vajaa 20 e jne.

Vierailija
9/9 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyppi, kurkkaapa huutiksesta mitä noista maksetaan.

Löytyy esim. cupcaken vk takki joka myyty 160 eurolla, uutena ollut . 60 e, yms.