Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa malttamatonta: kaikki raskausoireet, mutta testi negatiivinen

09.11.2011 |

Täällä taas yksi malttamaton...

Kuukautisten pitäisi alkaa vasta su-ti, mutta malttamattomana tein testin jo tänään, sillä oli varma, että raskaus on jo pitkällä...

Oireet:

Välillä kamala kuvotus ja yökkiminen ja huimaus. Satunnainen ruokahaluttomuus, mutta mielitekoja myös. Erityisesti sitrushedelmät.

Kamala ala/ristiselkäkipu, vatsassa tuntuu kun olisi tehnyt paljon vatsalihaksia, mutta mitään tallaista ei pitäisi olla. Välillä repäisykipuja alavatsan kohdalla. Poskia kuumottaa, välillä kylmä, välillä kuuma..

Paljon valkovuotoa, seksihalut lisääntyneer hurjasti..

Ja rinnat turvonneet ainakin yhden kuppikoon (myös mies huomautti). Nännipihat ja nännit ovat niin kipeät, että ei pysty pitämään tiukkoja paitoja, jotka painavat tissejä kasaan :D Nännit kasvaneet puolet isommiksi kuin yleensä ja ovat vähän tummemmat.

Myös ummetusta ja ilmavaivoja.

Mistäähän tuo rintojen arkuus ja nänneihin sattuminen johtuu, jos en raskaana ole?

Ja voiko oireita tulla jo nyt, vaikka testi näyttää negaa? Vai kuvittelenko kaiken (muun paitsi rintoihin koskemisen, se on todellista!) :D

Luultavasti tein testin liian aikaisin.. Mutta voiko oireita olla jo, vaikka ei ole plussaa? :/

AUTTAKAA!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..eikä menkoista tietoakaan.

Tänään oon ollut tosi äkäpussi ja tunteet heittelee laidasta laitaan. Ja teki mieli greippilimpparia - piti käydä ostamassa.

Ja meillä on lämmintä 22'c, ja mä palelen viltin alla. :>

Vierailija
22/32 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kp sulla on?

Peukut on pystyssä! :) JOS täti tulisi kylään, niin hyppää tuonne elokuisiin meidän seuraan. Sielä on monia kuumeilijoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä on 28-29 päivää. Pillereitä syödessä aina 29 päivää. Ja saattaahan nuo olla sekaisin niidenkin takia, kun vasta hiljattain lopetin pillerit.

Mutta nyt kp 32. Ei tätiä näkyvissä, ja raskaustesti näytti taas negaa. Moneskohan tikku tuo jo on.. Ja montakohan pitää vielä kuluttaa :D

Voiko olla mahdollista, että raskaus ei näy testissä?

Vierailija
24/32 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän vielä peukkuja teille.

Meillä tilanne päinvastoin, mulla ollu aina säännölliset kuukautiset ja nyt viimeset 2kk heitti ihan häränpyllyä, vuodan jatkuvasti, välillä pari vkoa sit viikon tauko vuotamatta ja sit taaaas alan vuotaa, terkassa sanoivat vaan et ku ei vielä montaa kertaa ole ollu ni ei oikein mitään voida tehdä :( pitänee siis varata aika gynelle jossain vaiheessa ku menkat loppuu.. rasittavaa tää ku jatkuvasti vuotaa..

Mulla takana ex-miehen kans 9v lapsettomuutta eikä koskaan menkat myöhästelly tai heitelly, päinvastoin, tulivat liianki täsmällisesti.

Mut toivoo on aina!!

Plussatuulia koitan puhallella teille ;)

Vierailija
25/32 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava kuulla kannustusta.

Pidetään peukkuja :)

Tänään peitto heilu ahkerasti, olen kuullut että sperma saa vuodon alkamaan jos on alkaakseen. Odotellaan siis tätiä (toivottavasti ei tule!) ja jos ei tule, testaillaan taas lauantai aamuna :)

Eeeei minua tosin haittaa, vaikkei luomumenkkoja tulisi pitkään aikaan.. sitä plussausta vaan odottelen :D

Toivottavasti sinunkin ongelmasi Annu, vielä selviää :)

Vierailija
26/32 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy tätiä. Ja testi aamupissasta negaa. :(

Kauanko mun pitää odotella tätiä? Vai voikohan jo "jatkaa harjoituksia"? :D Ja mistä mä nyt tiedän, milloinka mun ovulaatio suunnilleen tulisi, kun ei tätiäkään kuuluu? ;o

Tuskastuttavaa. Tietääkö joku tunteen?

Vierailija
27/32 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tsemppiä kuitenkin!

Meillä kävi niin, että kun aikanaan lopetin pillereitten syömisen, niin meni kierto todella sekaisin. Kiertopäivät saattoi olla jotain 30-70 välissä, ja ovat sitä sitten vieläkin..

Kannattaa nyt ainakin jatkaa harjoituksia, kun ei sitä sitten tiedä, koska ovis mahtaa olla. Ihan yleistä vissiin, että pillerit sotkevat kiertoa ainakin aluksi niiden lopettamisen jälkeen.

Vierailija
28/32 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti saapui. Eli kierto kestikin tälläkertaa 34 päivää.

Ensi viikolla päästäänkin jo uuteen yritykseen :) Parempi näin, kun että saa odotella ja odotella eikä tiedä koska alkaavat vai alkaavatko ollenkaan, vaikka testi näyttää negaa. :) Kun menkät nyt ei vaan sitten jatkuisi ja jatkuisi.. Niinkuin joillekin on käynyt pillereiden lopettamisen jälkeen :|

Vierailija
29/32 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavaan kiertoon osaat nyt varautua paremmin.

Jos kiertosi oli 34 päivää nytten niin sinun ovulaatiosi on ollut noin kp 20-22 (mahdollisesti) yleensä kuukautiset alkavat noin 12-14 päivää ovulaation jälkeen.

Kun aloitit tämän ketjun niin luulemasi raskaus oireet ovat voineet olla ovulaation aikaisia oireita. Ainakin seksi halut ja "valkovuoto" viittaisi hyvin ovulaatioon.

Ovulaation aikaan liman tulo lisääntyy ja himot senkun jyllää.

Nyt uudessa kierrossa tasaista yritystä pitkällä aika jaksolla. Ja kun himottaa ja limaa pukkaa niin ei kun hommiin.

Ehkä seuraava kierto on lyhyempi niin muistakaa olla ahkeria tasaisesti. =)

Tsemppiä.

Vierailija
30/32 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tehdään ;)

On se ihmeellinen tuo naisen keho, kun hommat vaihtelee niiiiiin paljon ja samat oireet sopii niiiin moneen juttuun :)

Jännä sinänsä, pillereiden aikana en oikeastaan edes huomannut, että olisi kuukautiset. Vuotoa tuli todella vähän. Nyt kun lopetin pillerit, ensimmäisenä ja toisena päivänä vuosin kuin niagaran putous ja alavatsa oli TOSI kipeä. Mies ihmetteli mikä minulla on, kun päätä särki, olin kaksin kerroin sohvalla ja nakkailin buranaa. Ihan hirveetä :D

En muistanutkaan miten kamalia menkat olivat silloin :D Aloitin siis pillerit kun aloin seurustelemaan mieheni kanssa, joten hän ei ole vielä "nähnyt aikaa", jolloin minulla on luomumenkat :D Onneksi hän oli ymmärtäväinen.

Vierailija
31/32 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas odotellaan ovista. Nyt ainakin on hurja valkovuoto päällä ja seksihalut huipussaa. Vasta kp 10.

Viikonloppuna on pieni reissu ja ovis tuntuisi sattuvan juuri tuolle ajankohdalle ;)

Mieli on nyt sellainen, että vauva tulee kun on tullakseen.. Joten ei kiirettä sen suhteen :) Josko sitten olisi parempi onni.

Ahkerasti vaan pupuhommia, niin eiköhän se tärppää:)

Vierailija
32/32 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin miestä viettelemään.

Ovis voi kuule olla jo hyvinkin ennen viikonloppua.

Ihan jo parin päivän sisälläkin veikkaisin.

=)