Mä en osaa enää meikata tai laittaa hiuksia
Lapsen saannin jälkeen en vaan enää osaa meikata että näyttäisin huolitellulta. Jotenkin värit joita käytin ennen ei sovi enää ja meikistä tulee ihan tuhrunen. Joo on tosi pinnallista joo, mutta kotiäitinä en edes jaksa yrittää arkena, joten olisi kiva jos edes vkonloppuna kauppaan/syömään lähtiessä olis vähän "paremman" näköinen. Valitan tänne, jos vaikka joku olisi kokenut saman ja keksinyt konstin? Ja ei: tää ei oo mun ainoo ongelma. Ehdottomasti kylläkin pienin niistä. Mutta kuitenkin!
Kävin jopa ostamassa uusia meikkejä ja kysyin myyjältä apua, mutta asutaan ulkomailla ja suomalainen väritys on täällä vähän vieras joten se mikä kaupassa näytti hyvälle, osottautui ihan vääräksi kotona :(
Vinkkejä?
Kommentit (7)
vaikka meikkejä on vaikka kuinka ja tököttiä hiuksiin... ei vain osaa, saa aikaiseksi...
Mullakin kaapit täynnä mitä ihmeelisimpiä purkkeja enkä osaa heittää niitä edes pois jos joskus... Ja sitte käytän vaan sitä yhtä kasvovoidetta :/ Ennen käytin aika paljonkin aikaa noiden purkkejen kanssa mut ei oikeesti enää jaksa/tunnu tärkeeltä.
rupesi inspiroimaan tämä blogi http://karkkipaiva.indiedays.com/
Ja ei, en ole kyseisen blogin kirjoittaja vaan pelkästään aktiivinen lukija :)
Tuolla on hyviä juttuja, tuote esittelyjä ja ihan tutorialeja että miten voi meikata ihan uudellakin tapaa.
Itsekkin käytin ennen vain vaaleita tai ruskeita sävyjä luomiväreissä, ja nyt menee melkein kaikki värit :) Kyllä ne vaan sopii kun osaa etsiä hyvät sävyt ja tietää miten luomivärin levittää että se pukee parhaiten.
Nykyään käytän jopa huulipunaa, ja ennen se on ollut minulle mörkö :D
Muista että ei ole pakko meikata. Mutta jos haluat kuitenkin meikata, niin se on paljon kivempaa kun siitä on innostunut :)
Siis joo, mun olkapäistä vähän yli ulottuvat hiukset on aina ponnarilla ja meikkiä käytän hyvin harvoin..Olis tosi kiva osata jotain kunnon luomivärivarjostuksia sun muita mutta pyh! :D
Mä oon ratkaissut asian niin että pidän ripseni värjättynä ja kulmat nypittynä (käyn kosmetologiystävälläni n. kerran/1-2kuukaudessa). Lisäksi oon löytänyt Lumenelta ihanan meikkipuuterin joka on sopivan kevyt ja helppo levittää, ei tuu siis mitään älytöntä pakkelikerrosta naamaan kun en tykkää sit olla mikään ylitällätty kun muuten niin vähän käyttää meikkejä. Jos juhliin meen niin ohuen rajauksen teen, laitan tota meikkipuuteria ja ripsiväriä (jos on haalistuneet ripset)
Tässä mun keinot, tukkavinkkejä otetaan vastaan täälläkin :D
Mutta olen allerginen väreille :( Ja siis niin allerginen et tulisi sairaalareissu (naama paisuu, niinku vähän aika sitte jossain uutisissa oli). Ja mullakin tukka aina ponnarilla! Oon niin "NÄTTI" :D
Pitää tsekkaa toi blogi... Ihan kuin olisin joskus siellä käynyt, mutta en sit vaan jotenkin kuitenkaan tykännyt... en oo varma.
Mutta nyt olen opetellut tekemään kalanruotoletin. Tosi kiva vaihteeksi, siisti ja helppo kun osaa. Ohjeet löytyy googlaamalla.
Kivaa et en oo yksin! On vaan vaikee kohdata totuus ettei enää vaan näytä siltä kuin ennen ja että "parantelu" on vaikeempaa :/
vaikka meikkejä on vaikka kuinka ja tököttiä hiuksiin... ei vain osaa, saa aikaiseksi...