Mitä 1 vuotiaalle joulukalenteriin, entä joululahjaksi?
Esikoistyttäremme täytti lokakuun alussa 1, ja olen ostanut sellaisen joulukalenterin mihin pitää itse laittaa jotain, ideat on vähän vähissä kun en karkkia haluaisi antaa.
Ja entäpä joululahjat? Ostin 1 vuotias lahjaksi kalliin vempeleen, jota lapsi lähinnä pelkää, en tahtoisi tehdä samaa virhettä uudestaan!
Kommentit (12)
osana päivistä muumikeksin kullekin lapselle, osana päivistä xylitol-pastillin. Isompi saa tarran osana päivistä, 1v varmaan jonkun myös.. en tiedä.
Joululahjaksi saa brion junarataan kuuluvan junan. Noin pieni keskittyy eniten pakettipaperiin ja nauhoihin, eikä sinänsä tarvitse lahjoja.
Tiedän kyllä että mummi on ostanut sellaiset nuken sateenvarjorattaat jolla tyttö voi työnnellä pehmolelujansa ympäriinsä
Ei virkkanut juuri mitään. Unohta kalenteri. Ei 2-vuotiaanakaan vielä jaksanut kalenterista juuri kiinnostua. Miksi opettaa odottamaan pientä lahjaa, kun nurkat taitaa nykyään kaikilla täyttyä tavarasta?
Lahjoista ei välittänyt, mutta leikki papereilla ja naruilla monta päivää. Jos tyttäresi ei nyt mitään tarvitse, ei varmaan tarvitse lahjoa millään isommalla. Säästä paukut jouluun 2012:) 2-vuotias jo ymmärtää paketin päälle...
kalenterista (joulusukka) tulee naksuja, tarroja (tykkää liimata niitä jo) hedelmä, hiuspinnejä, pieni lelu, meidän likka tykkää jo vaatteistakin että vaikka sukat yms.
joskus jotku asiat vaan tuovat lapselle "muisoja" vaikka ei itse asiaa muista. vastaus sille joka ihmetteli tätä hömppää. riippuu tietenkin lapsesta kiinnostuuko edes koko touhusta.
Itse mietin zhuzhuhamsteria ja clasohlssonin kauko-ohjattavaa pikkuautoa, jos vaan olis tänäkin jouluna myynnissä. Tiedän, että ei varmaan suositella tämän ikäisille, mutta aionkin valvoa koko ajan, kun käyttää lelujaan. Hän on tosi innoissaan, kun sisarukset leikkivät autoillaan. Itse en ostaisi tuollaista kalenteria tuon ikäiselle, valitan. Ei niin tajua sitä ideaa kuitenkaan vielä. Tai nyt keksin, legopalikka, siis sellainen isompi, jos vaan mahtuu siihen kalenteriin. Siinähän olisi idea: osta joku kiva pakkaus, jossa olisi vaikka legoeläimiäkin. Samalla kerrytät legovarastoa. Voi olla että vasta lähempänä 2vuotta hän itse saa niitä irrotetua toisistaan ja rakennettua, mutta mikä ettei kalenteriin.
meidän tyttö sai ne 1 vuotislahjaksi ja hän työnteli niitä tosi innoissaan paljon ja lastasi vaikka mitä. HÄnellä ei ollut ollut taaperokärryä. Enkä ostaisi sitä enää tuonikäiselle, jos on jo hyvä kävelemään. Tytölle varsinkin käy hyvin nuo rattaat. Parhaassa tapauksessa lelua useaksi vuodeksi, vaikka tietty rikki voivat mennä, meillä jo useammatkin särkyneet.
ei tajua joulukalenterista vielä hölkäsenpöläystä. Mutta jos haluat sellaisen laittaa, niin laita sinne vaikka rusinoita, keksi, tai sitten se xylitolpastilli.
Tai sitten vaikka joku (jouluinen) kiva kuva, jonka laminoit/päällystät. Siihen vois ehkä liittää vaikka jonkun kuvaan sopivan lorun/runonkin, lorukortit on pop!
ei kanssa saa karkkia. Itse laitan päivän d-vitamiini pillerin sen imeskely/pure version kalenteriin. Tyttö luulee varmaan karkiksi. Sitten joulun jälkeen jatkamme purkista ottoa.
p.s ei ole saanut pillerinä ennen