Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi työhöntuloterveystarkastuksessa kysellään kaikkea henkilökohtaisia?

Vierailija
08.11.2011 |

Siis lomakkeessa, joka pitäisi täyttää sitä ennen. Mitä se kellekään kuuluu, että nukunko mielestäni hyvin, tai ketä perheeseeni kuuluu tai koenko tasapainoa elämän eri osa-alueiden välillä?

Ei mun mielestä minun tarvitse tuollaisista asioista puhua kenenkään kanssa ellen itse halua.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit toki kirjoittaa ja sanoa ja olla tarkastuksessa asenteella, v.....ko se sulle kuuluu sille terkalle ja lääkärille. Kannattaa vielä kaikista sellaisista tutkimustoimista, joista arvelee etteivät ne ole tärkeitä, kieltäytyä ehdottomasti ja vähän kiroilla päälle.

He sitten arvioivat vaikutatko mieleltäsi ja fyysisesti riittävän terveeltä siihen hommaan.

Vierailija
2/2 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit toki kirjoittaa ja sanoa ja olla tarkastuksessa asenteella, v.....ko se sulle kuuluu sille terkalle ja lääkärille. Kannattaa vielä kaikista sellaisista tutkimustoimista, joista arvelee etteivät ne ole tärkeitä, kieltäytyä ehdottomasti ja vähän kiroilla päälle.

He sitten arvioivat vaikutatko mieleltäsi ja fyysisesti riittävän terveeltä siihen hommaan.

Asia on niin, että olen onnistunut vetkuttamaan tuonne menoa niin pitkään, että koeaika on jo päättynyt. Joten ajattelin mennä juurikin tuolla asenteella sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä