Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

apua, miten pukeutua työhaastatteluun?

Vierailija
08.11.2011 |

toimistotyöstä kyse.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta jakku ja sen alle joko paitis tai siisti t-paita/toppi. Hillitty huivi ja kengät, mielellään korkkarit.

Vierailija
2/8 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuitenkaan liian lyhyt, että näytät uskottavalta. Sen kanssa siisti neule, ei röyhelöistä mutta naisellinen kuitenkin. Sukkahousut peittävähköt näin talviaikaan, jalkaan ehdottoman puhtaat ja siistit kävelykengät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kollegojen tekevän siellä töitä. Paitsi että pikkuisen siistimmin.

Ei ehkä jakkupukua jos on selvä että semmoisia ei siellä käytetä.

Vierailija
4/8 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(tai liituraitaa), siisti puolihame tai suorat housut. Klassista joka tapauksessa eikä missään tapauksessa paljastavaa.

Vierailija
5/8 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/8 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian paljastava alaosasta, istupa tuossa mekossa haastattelijan eteen vaivaantumatta. Ota joku turvallinen asu jonka helmaa ei tarvitse nykiä, helpompi keskittyä sitten kysymyksiin.

Vierailija
8/8 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian paljastava alaosasta, istupa tuossa mekossa haastattelijan eteen vaivaantumatta. Ota joku turvallinen asu jonka helmaa ei tarvitse nykiä, helpompi keskittyä sitten kysymyksiin.

Siis mulla on tällainen ja olen vaan 161cm pitkä, joten ei ole mulle noin lyhyt kuin tolle mallille. Ja se on kietaisumallinen, joten se ei nouse niin paljon vaan "leviää" kun istuu. Ja alle laittaisin paksut sukkikset. Itse siis ajattelin laittaa ton työhaastatteluun, mutta nyt epäröin...

En ole ap.