Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisustustietäjät! Mikä matto tässä kuvassa on?

Vierailija
08.11.2011 |

http://tinyurl.com/czhzles

Tuo vesiväripaletin näköinen härpäke, mikä se on ja mistä sellaisia saa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita nyt se oikea kuva ja esitä kysymyksesi sitten uudestaa, voi luoja miten täällä ollaan onnettomia ja uusavuttomia, varmaan olet oikea lellikkipentu!

Kyllä, olen onneton ja uusavuton lellikkipentu! Mutta onneksi täältä löytyi apu meikäläisen pulmaan...

Mä muuten luulin laittaneeni oikean linkin alkuun, ja huomasitko että olin vallan käynyt muuttamassa osoitteenkin tinyurlissa. Että onkohan mulla vielä kuitenkin toivoa?

Vierailija
2/6 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa on elefanttiverhot!

Kiitos!

T: ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita nyt se oikea kuva ja esitä kysymyksesi sitten uudestaa, voi luoja miten täällä ollaan onnettomia ja uusavuttomia, varmaan olet oikea lellikkipentu!

Vierailija
5/6 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverilla on sisustusliike ja hän vaahtosi uusista "3D- matoista", Vähän näyttää samantyyliseltä kuin mitä hänellä oli jostain maahantuojan kuvastosta näyttää. AInakin Asko myy näitä samantyylisiä mattoja. Kysele ja ota toi kuva mukaan, kyllä liikkeissä varmaan jossain tiedetään

Vierailija
6/6 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi