Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomi24 treffit ja profiilin arvostelu :(

Vierailija
30.10.2011 |

Laitoin kavereitteni yllytyksestä ilmoituksen S24 treffipalstalle. Ilmoitus on asiallinen, tekstiä on jonkin verran, mutta mitään romaania en kirjoittanut. Profiilissani ei ole kuvaa.

Oon varmasti vähän lapsellinen, mutta musta tuntuu pahalta kun mun profiilille on annettu 1 tai 2 tähteä! Muutenkin tuo koko arvostelu on minusta tosi typerää! Itse en koskaan arvostele kenenkään profiilia, tai ehkä voisin kuvitella antavani 4 tai 5 tähteä joko kivalle tyypille tai kekseliäälle tekstille, muttei koskaan 1 tähteä kenellekään.

Olen muutaman tyypin torjunut vastaamalla kohteliaasti viestiin, etten valitettavasti ole kiinnostunut, joten ehkä he sitten ovat antaneet minulle 1 tähden. Tai sitten jollakin on jotain antamiani "tietoja" vastaan.

Joo, tiedän, että tämä on ihan naurettavaa, mutta ottaa silti päähän!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeasti tuolla mahdollista "arvostella" jonkun profiili? Kuinka typerää! Varsinkin kun näissä asioissa ei ole mitään tapaa olla "oikeassa".

Olis mullakin vähän mennyt maku koko juttuun tuommoisesta.

Vierailija
2/11 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se yksi tai kaksi tähteä ei välttämättä ole tullut tekstistäsi vaan siitä että et ole laittanut kuvaa.

Toisaalta olen kanssasi samaa mieltä että jos ei ole kuin negatiivista palautetta sen voisi jättää antamatta kokonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ole kiinnostunut. Kaikenlaisia sekopäitä tuolla on ja saavat vaan vettä myllyyn, jos vastaat edes kohteliaasti ei.

Vierailija
4/11 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen jossain maininnut, että sen lähetän halutessa.

Ja ne 'kiitos, mutta ei kiitos'-vastaukset olen lähettänyt asiallinen viestin lähettäjille, jotka eivät jostain syystä kiinnosta (esim. tupakointi tms.). Sellaisiin päättömiin viesteihin en ole kommentoinut mitään.

Pitäisiköhän perustaa toinen profiili ja käydä antamassa itselleen 5 tähteä :)

Vierailija
5/11 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehille on yksikin kriteeri niin siitä saa heti yhden tähden tai jotain törkyviestiä. Esim. koska mulla on miehen min. pituutena 180 cm niin oon saanut todella asiattomia viestejä, jopa huorittelua yms. (lyhyiltä?) miehiltä että mikä mä luulen olevani kun oon sellasen asettanut. Mun oma pituus 177 cm näkyy siellä kyl myös...

Vierailija
6/11 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko siellä joku arvostelujuttu?

No on näköjään (oli ihan pakko käydä katsomassa). Selasin randomilla n. 30-vuotiaiden naisten ilmoituksia ja "hyvät arvostelut" oli näköjään saaneet ne, joilla oli kuva nätistä pärstästä ja kropasta. Ei mitään väliä mitä ilmoituksessa luki.

Onpa naurettavaa.

Vierailija
7/11 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nostan kun google-haulla tämän löysin.

Mua ärsyttää niiiiiiiiin kovin tuo sama asia! Myös minulla on profiili Suomi24-palvelussa ja tuntuu tosi inhottavalta kun profiilille annetaan 1 "tähti". Mulla on kuva, mielestäni ihan onnistunut, mutta siitä näkee, että olen vähän pyöreä. En lihava, mutten hoikkakaan, BMI on n. 27. Teksti on asiallista, joten en keksi mitään muuta syytä arvostelulle kuin tuo pyöreyteni (jonka siis ilmoitan rehellisesti myös ilmoituksessani).

Kyllä syö naista, vaikka tiedän, että tuollaisesta on ihan turha pahoittaa mieltänsä.

Vierailija
8/11 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nostan kun google-haulla tämän löysin.

Mua ärsyttää niiiiiiiiin kovin tuo sama asia! Myös minulla on profiili Suomi24-palvelussa ja tuntuu tosi inhottavalta kun profiilille annetaan 1 "tähti". Mulla on kuva, mielestäni ihan onnistunut, mutta siitä näkee, että olen vähän pyöreä. En lihava, mutten hoikkakaan, BMI on n. 27. Teksti on asiallista, joten en keksi mitään muuta syytä arvostelulle kuin tuo pyöreyteni (jonka siis ilmoitan rehellisesti myös ilmoituksessani).

Kyllä syö naista, vaikka tiedän, että tuollaisesta on ihan turha pahoittaa mieltänsä.

ei ole niin väliä, mutta omat vaatimukset miesten suhteen pitää olla aika matalat. Jos sinulle kelpaa itseäsi huomattavasti vanhempi, lyhyt ja pyöreä mies vaatimattomalla koulutaustalla, niin tähtiä ropisee.

Vierailija
9/11 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeekö jostain kuka niitä on antanut minulle ? Sen olen osannut yhdistää ,jos olen jonkun miehen torjunut,arvostelu on ilmestynyt ja keskiarvo on laskenut. Eipä sillä,olen juuri aikeissa poistaa koko profiilin.

Vierailija
10/11 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun menee henkilön profiiliin. Siinä oikealla on arvostele tämä profiili ja sellaisia värittömiä tähtiä.

Tuo torjumisjuttukin on muuten outo: minut on 2 henkilöä torjunut. En tiedä miksi, en stalkkaa tai häiriköi. En ole ainakaan keksinyt mistä saisin selville ketä ne torjujat ovat.

Mutta joo, oman profiilini poistin perjantaina. Ei tärpännyt. Ehkä kokeilen joskus uudestaan.

Vierailija
11/11 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se yksi tai kaksi tähteä ei välttämättä ole tullut tekstistäsi vaan siitä että et ole laittanut kuvaa.

Minulle älykäs ja persoonallinen teksti on arvokkaampi asia kuin tuhat kuvaa, mutta niinhän se on, että meitä on moneksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi